Şeful Volvo: "Nu trebuie să-i mai copiem pe rivalii noştri germani"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Evoluţia brandului Volvo după preluarea Geely a devenit un subiect foarte discutat în presa de specialitate. Stefan Jacoby, instalat în funcţia de CEO al constructorului scandinav în luna august, a decis să clarifice direcţia spre care se va îndrepta brandul premium. Potrivit lui Jacoby, Volvo trebuie să recupereze trăsăturile sale individuale şi să se concentreze serios asupra caracterului premium pe care vrea să-l inducă.
Fostul preşedinte al diviziei americane Volkswagen este de părere că brandul nu mai trebuie să copieze rivalii germani. "Poţi recunoaşte imediat interiorul unui Audi sau BMW, însă nu acelaşi lucru îl pot spune şi despre Volvo, care în prezent nu este în concordanţă cu ceea ce vrea să sublinieze brandul. Trebuie să ne întoarcem la rădăcinile suedeze, nu atât de sportive, dar mult mai funcţionale, cu o eleganţă scandinavă".
Următoarele luni vor fi foarte importante pentru Volvo, care va elabora o strategie puternică pentru expansiunea pe piaţa din China şi pe alte pieţe emergente.
Mai mult decât atât, compania trebuie să-şi regândească strategia de dezvoltare a platformelor. Jacoby susţine că suedezii se vor rezuma la folosirea a una sau maxim două platforme.Referindu-se la designul modelelor pe care le patronează, CEO-ul a declarat că "Volvo nu mai trebuie să copieze rivalii germani. Simplitatea este cheia. Ar trebui să exprimăm doar valorile scandinave: valorizarea omului, siguranţă socială şi bunăstare. Nu trebuie să ne raportăm la aceleaşi dimensiuni sau la acelaşi ambalaj."
Acelaşi Jacoby a susţinut că motoarele vor reprezenta un factor foarte important în evoluţia companiei. O nouă familie de motoare diesel şi benzină este pe drum, ceea ce ar putea face ca în gama suedezilor să nu mai vedem motoare V8 şi chiar V6. Suedezii ar putea opta pentru agregate în patru sau cinci cilindri.
Viitorul oferă şi premizele unor vehicule electrice: C30 EV urmează să intre deja într-o perioadă de testare publică, iar V70 hibrid alimentat la priză este aşteptat în 2012.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
"Volvo S60 - motoare zgomotoase, prea mult zgomot aerodinamic
Verdict: atractiv in unele aspecte, dar NU DESTUL DE RAFINAT "
Clasament final:
1. BMW 320d
2. Mercedes-Benz C220 CDI
3. Audi A42.0 TDI 143cp
4. Volvo S60 2.0 D3
Noua generatie s60 nu am avut ocazia inca sa fac un test drive. Am stat la bordul lui la reprezentanta si am constatat cu aceeasi dezamagire ca si la noul c klasse ca au scazut oarecum calitatea la materiale. SIngurul care a crescut calitatea din acest segment este audi a4.
"erau sa dea de cateva ori faliment"
De unde reiese ca ar fi dat faliment? Omu` s-a exprimat destul de clar...
In aceeasi ordine de idei, Volvo n-a fost niciodata in faliment fiindca au venit unii si i-au salvat. Altfel,...#%*&$@%&...
Cand au fost cumparati de Ford, erau o companie profitabila, dar oferta a fost pe masura pretului cerut, iar Ford i-a vandut mai departe in plina criza financiara. Volvo n-a fost niciodata in pericol de faliment.
Pana sa-l ia chinezii, Volvo era in cadere libera. Interventia chinezeasca a stopat fenomenul (sper pentru totdeauna). Prin urmare, in cursul anului 2010, Volvo era in pericol iminent de faliment (cum au fost fsi altii, intr-o masura mai mica sau mai mare, atat in Suedia cat si in restul Europei si America - SAAB, Opel, GM, Chrysler si chiar fostul proprietar al Volvo, Ford)...
@ edi80
Orice dobitoc e in stare sa-si deschida un cont pe automarket, yahoo, facebook, etc. si sa se logheze. In momentul in care s-a logat, a devenit un geniu? De fapt, ce te intreb eu pe tine lucruri din astea? Ca tu stii ca metrul are 100 de milimetri...Hai, fugi la culcare!
Eu zic ca tipul asta cam greseste. Sunt detalii din interior specifice Volvo care s-au pastrat de mult timp, de exemplu celebrele tetiere curbate, schimbatorul de viteze tip "sfera" iar de cativa ani este consola centrala "care plutese"... cel putin asta au declarat oficiali Volvo cand au lansat ultiml S40, consola care a fost preluata la mai toate modelele.
@io, daca tu zici asta explica-mi si mie cum a reusit Gelly sa faca din Volvo o marca profitabila la nici un an de la cumparare. La Ford nu marcile de care a scapat au fost problema ci manageamentul intern al companiei. Gandeste-te ca si Jaguar si Land Rover sunt pe profit. Si la cine sunt acum?
Aceasi situatie este si la SAAB, insa deja am deviat cam mult de la subiect.
2. Boss-ul de la Volvo are dreptate! Cine isi doreste Volvo, o face tocmai pentru ca vrea ceva diferit de concurenta germana si prin urmare Volvo trebuie sa se diferentieze de masinile gemane si sa redevina masina simpla si robusta ce a adus marcii suedeze atatia admiratori.
Este foarte greu sa convingi un iubitor de masini germane sa treaca la alte marci. Eu presupun ca razboiul se va duce pe 2 directii: castigarea pietei nordice prin "mandrie regionala" si atacarea pietelor emergente - China, Rusia, poate chiar America - in sensul cresterii cotei de piata prin oferirea de alternative. Prin urmare, nu numai ca vor investi in tehnologie, dar eu banuiesc ca vor realiza si colaborari "strategice" cu companii locale, in special asiatice, pentru a creste valoarea tehnologiei de care dispun.