Şeful Volvo critică strategia UE pentru implementarea maşinilor electrice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Stephan Jacoby, şeful Volvo Cars, a declarat că planul Comisiei Europene de reducere a emisiilor de CO2 şi de promovare a modelelor electrice este greşit. Jacoby consideră că lipsa unei strategii de susţinere a clienţilor şi a constructorilor şi ţintele prea optimiste stabilite de UE nu vor avea efectul dorit. Jacoby a subliniat faptul că preţul ridicat al hibrizilor şi al vehiculelor 100% electrice împiedică achiziţia lor pe piaţa din Europa, de unde şi vânzările slabe ale acestor modele.
Şeful Volvo a recunoscut că preţul lui V60 Plug-in Hybrid, de 50.000 de euro pe unele pieţe, limitează vânzărilor acestui vehicul. Cei de la Volvo au şi un model 100% electric, oferit într-o serie limitată de producţie. Volvo C30 BEV va fi construit în 250 de exemplare şi se mândreşte cu o autonomie de 150 de kilometri. Modelul nu renunţă nici la spaţiul interior şi nici la volumul portbagajului pentru a acomoda sistemul de propulsie electric.
Şeful Volvo Cars le celor din Consiliul European să revizuiască strategia de asistenţă a clienţilor de vehicule electrice şi ecologice şi să sprijine dezvoltarea de modele noi.
În caz contrar, Jacoby consideră că toţi constructorii europeni de automobile vor avea de suferit. Pe termen lung, decizia influenţează numeroase locuri de muncă în Europa, pe lângă competitivitatea industriei auto din Europa. Totodată, intenţia CE de a reduce emisiile de gaze poluante cu 60% până în 2050 şi eliminarea maşinilor convenţionale din circulaţie este "nerealistă", consideră Stephan Jacoby.În 2012, piaţa auto mondială a cumpărat mai puţin de 50.000 de vehicule electrice, ceea ce reprezintă mai puţin de 0.1 procente din totalul pieţei. Estimarea membrilor Comisiei Europene anunţă o creştere a vehiculelor electrice şi a hibrizilor la nivelul de 30% din piaţa mondială în 2030. În timp ce Uniunea Europeană nu sprijină constructorii de automobile, Guvernul American a oferit prime pentru achiziţia de automobile electrice, iar guvernul chinez a investit 15 miliarde de dolari pentru sprijinirea constructorilor indigeni de automobile electrice.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Sa vedem ce va face Renault ca promie ca va face primul electric accesibil.
daca pune pretul mediu al benzinaei 2 euro inseamna o diferenta de 10000L, la un consum mediu de 7% ar fi aproximativ 142 mii km.
ca masina de familie faci pana pe la 25mii km/an, in 5 ani ar fi cam 125mii (cu indulgenta, sunt multi care nu depasesc 15 mii km pe an), aproximativ 5 ani te tin bateriile electrice, dupa care trebuie schimbate.
pretul curentului electric intra la diferenta de pret dintre taxe si revizii intre o masina electrica si una pe benzina.
eu momentan vad masinile (full) electrice mai costisitoare pentru urmatorii 5 ani decat astea normal (benzina, sau hibride).
- pretul de 2 euro este putin cam mare, dar nu se stie cat mai creste
- consumul de 7% este mai mult consum de oras pentru masinile mici, pentru masini mai mari (exemplu motor de 1,6 bezina, sau 2.0 diesel) este un consum mixt.
La o analiza mai detaliata poate nu-i chiar asa dar la prima vedere nu vad un avantaj pentru masinile electrice, mai ales ca marele dezavantaj este autonomia si timpul de incarcare.
asa, iau un xc60 la 15000 si pe diferenta de bani imi fac concedii si ce o mai fi, o sa vedem daca mai traim!
hai drum bun!