Volvo intenționează să dezvolte exclusiv modele electrice la un moment dat după anul 2025, după ce vânzările de hibrizi vor scădea sub un anumit prag.
Constructorul suedez a repetat de mai multe ori în ultimii ani că vrea să dezvolte doar modele hibride și electrice, cu obiectivul ca în 2025 jumătate dintre mașinile vândute să fie electrice. Oficialii mărcii au dezvăluit că este doar o chestiune de timp până când Volvo va renunța inclusiv la dezvoltarea de hibrizi.
Potrivit ultimelor declarații ale șefului brandului suedez, Volvo vrea să vândă exclusiv vehicule electrice după 2030.
“Aș fi surprins dacă nu am vinde doar mașini electrice după 2030,” a spus Hakan Samuelsson într-o conferință Financial Times.
Pentru 2020, obiectivul Volvo este ca 20% din vânzări să fie reprezentate de vehicule electrificate (electrice și hibride).
Via Automotive News
Din cate se pare, adoptarea masinilor electrice a fost primita mult mai bine decat se asteptau multi.
Cum sta treaba prin Norvegia?
https://insideevs.com/news/452441/norway-plugin-car-sales-october-2020/
79% suna SF pentru Romania :))
Marca ta favorita dezvolta platforme pentru electrice intr-o veselie, Vw la fel, Mercedes deja a inregistrat pentru electrice de performanta "E" pentru mai multe clase.
Deci avand in vedere ca Romania este mult in urma tarilor evoluate, ea va beneficia de lichidarile de stocuri ale BMW, VAG si Mercedes diesel. Adica ce nu vand in Europa evoluata, vor ajunge in Europa de EST.
Sa nu uitam ca BMW zicea ca dieselurile o mai duc vreo 20 de ani la inceputul anului si deja prin UK scoate de la anul dieselurile.
Deci cum sa nu crezi cand deja se intampla.
UK interzice masinile cu ICE din 2030, dar BMW deja scoate de la vanzare din 2021 :)
Prevad ca pana in 2025 toti producatorii mari vor avea electrice. Dupa aceea doar piata va decide ce se vinde si ce nu.
1. VW - 367.181
2. Mercedes - 207.014
3. BMW - 168.927
.
.
.18. Volvo - 32.317
Vrei si vanzarile din perioada 2011-2019 ? De unde rezulta aprecierea baiatu' ? Din comentarii pe net ? Hai baga cifre, cauta ce surse vrei.
https://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
https://europe.jdpower.com/press-releases/2019-uk-vehicle-dependability-study
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2018-germany-vehicle-dependability-study-vds
Daca golf e cea mai vanduta masina in Europa, nu inseamna ca e cea mai buna.
Hai sa vezi cum sta treaba si la nivel de investitori:
https://www.wsj.com/amp/articles/daimler-faces-further-emissions-hit-as-earnings-sink-11579685176
Acestea fiind zise, degeaba vinzi mult si prost. Vinzi mult pentru ca ai prostit omul cu un X5 plug-in hybrid care e chemat la recall si nu e recomandat sa il incarci ca ia foc :)
https://www.newsbreak.com/news/2102471584783/angry-bmw-owner-sues-over-defective-x5-hybrid-battery
Cand creierul vostru va intelege ca sunt multi prosti care cumpara tigai "ca se vand bine", veti reusi sa ridicati nivelul Romaniei.
Dar suntem departe si din pacate numarul cocalarilor e in crestere, ca vanzarile germanilor, multi si din ce in ce mai prosti.
Vanzarile si aprecierea unui produs nu pot fi separate pe termen lung, marketing au toti, dar un produs cu acelasi nivel de pret, Volvo in acest caz, nu poate fi cel mai apreciat in Germania, fata de Bmw, Mercedes, Audi, dar sa vanda mult mai putin, nu este Bentley, nu este Rolls, Volvo costa la fel ca un Bmw, deci lasa gargara, lasa placa obosita cu " cocalarii ", Bmw are succes aproape peste tot in lume.
Renunta la diesel in.UK ? Da, pe seria 2 coupe, pentru ca oricum se vindeau putine cu diesel, posibil si pe Mini, in rest pe ce modele renunta la diesel ? Pe niciunul.
Am luat masina pt ca mi-a placut cum arata, in ciuda faptului ca am mai avut in familie un Volvo nou (XC60) la fel cu probleme destule in cei 3 ani cat a fost tinut. Am riscat din nou sau mai degraba mi-am facut o placere vinovata, am pierdut.
Am dat-o la buy back si acum de 1 an de zile am un X3 (nicio problema tehnica, ar fi si absurd sa fie; are un greieras, scartaie ornamentul central de plastic argintiu la unele denivelari, dar asta nu o pot numi problema; insa masina in rest e facuta solid, iar interiorul e mai calitativ decat la Xc40).
Acum fiecare isi ia ce vrea, nu vreau sa starnesc nicio polemica. Dar la mine din 2 experiente cu Volvo noi, ambele ragalii. Or fi ei pe primul loc la securitate, or vrea ei electrice, dar fiabilitatea lasa de dorit.
Luati BMW, e bune boss.
Nu uitati sa intrati cu ele pe plaja, sa mergeti pe partii de schi :))
Aaa, si nu uitati sa parcati tigaile diesel pe locurile destinate incarcarii masinilor electrice.
In rest sunteti buni :))
Apropo, Dacia vinde cel mai bine in Romania si tu ai ales un cotet sh german probabil cu multi km dati inapoi si facut din bucati :))
https://insideevs.com/news/457575/europe-plugin-car-sales-october-2020/
Locurile 11, 15 si 18 la vanzari pe 2020 sunt ocupate de Volvo. Desi au aceleasi preturi ca BMW, se pare ca totusi vand bine.
XC40 si XC60 par a fi mai bine vandute decat BMW. Ce zici Dane? Pe cine plateste BMW ca sa cumpere credite de emisii? Sau ce amenzi isi mai iau pentru poluare? :))
Deci un alt avantaj Volvo: nu si-a luat amenzi pentru ilegalitati ca BMW :))
https://airqualitynews.wpengine.com/2020/01/13/german-politicians-could-face-prison-over-air-pollution/
Vezi tu, cand pute a diesel si se imbolnaveste lumea, cineva trebuie sa plateasca.
Eu as fi bagat in puscarie toti managerii de la BMW, Mercedes si Audi. Se pare ca doar cel de la Audi a ajuns dupa gratii, ceea ce nu e corect pentru ca si Mercedes si BMW au facut aceleasi magarii.
Dar stai linistit, in Romania nu se intampla nimic, doar baietii destepti dau manute rosii ca le afecteaza motorina creierul.
Nu uitati sa dati manute rosii!
Ma ajuta mult: imi confirma la ce nivel e Romania.
Adica Volvo va fi o chinezarie la patrat?
Urmatoarea masina va fi sigur tot Volvo. Plug-in hybrid este excelent, am incarcare gratuita la birou, pot incarca si acasa ieftin, deci benzinarul intra in lucru la drumuri lungi si prin Germania. Am fost in concediu prin Germania si fara sa incarc am rulat 2215 km cu un consum de 7,8l/100. O masina excelenta, am mers cu parintii copilul si socrii, are 7 locuri (germanii nu ofera asa ceva la plug-in hybrid).
Deci sa mai mentionam ca Volvo isi produce hibridele in Suedia, Belgia si China din cate stiu:
https://www.autoguide.com/auto-news/2019/03/where-is-volvo-from-and-where-are-volvos-made-.html
Cele mai vandute modele XC60, XC40 si XC90 sunt produse in Suedia si Belgia
Se pare ca de curand s-a inceput in Belgia si asamblarea XC40 electric. Daca e cineva curios sa vada si procesul de productie:
https://www.youtube.com/watch?v=UpEK3kjiKMo
De partea cealalta avem niste trambitasi:
https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0318114EN/start-of-production-for-fully-electric-bmw-ix3?language=en
BMX IX3 exclusiv produs in China :))
Bai da tolomaci mai suntei mai.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Brilliance
BMW produce in china din 2003, treziti-va bai baieti ca sunteti praf.
Mercedes, Audi si VW produc in China dinaintea Volvo :))
In timp ce tot huliti atat Volvo (care este peste masinile germane la fiabilitate si interesul investitorilor - a se vedea ca Volvo e in top cu Tesla, iar Mercedes si BMW la looser), BMW ia amenzi peste tot:
https://www.industryweek.com/the-economy/competitiveness/article/21963453/bmws-chinese-dealers-fined-over-pricefixing
Deci BMW ia amenzi in US, ia amenzi si in Germania, ia amenzi in Korea, Ia amenzi in China pentru porcarii :)) Voi nu realizati ca tot de la prosti isi recupereaza BMW banii? Adica de la voi care ii sustineti si le cumparati jafurile.
Prin state s-a facut un studiu si marca cu cele mai mari costuri de intretinere era BMW, vreo 17000$ in 10 ani :) Prostia se plateste.
Apropo, de ce nu raspunde nimeni de pe aici la intrebarea: de ce sunt atat de amendati ? :)
Eu stiam ca pentru fapte bune si ca esti super meserias primesti premii, nu amenzi.
Ia cautati sa vedeti cate amenzi si-a luat Volvo si pentru ce :)
Toyota si Tesla asemenea.
La germani treaba sta asa:
VW face alianta cu MG ca sa CUMPERE credite de emisii.
Mercedes se pare ca apeleaza la Renault.
BMW daca nu se aliaza e posibil sa ia amenzi.
Deci despre ce vorbim aici?
Apropo, ca sa inteleg si eu pentru ce dau unii manutele rosii: cineva si-a descris experienta cu 4 Volvo pana acum si i s-a dat o manuta rosie. Care ar fi explicatia logica? Nu se poate sa existe si persoane care sa aiba experiente diferite de cei ce schimba distributii la 40000 km sau care completeaza cu ulei la fiecare 1000km???
Vedeti voi, germanii inca fac aliante ca sa treaca clasa, altii sunt premianti
https://www.fleetnews.co.uk/news/manufacturer-news/2020/10/26/carmakers-co2-emissions-cut-gives-new-hope-in-avoiding-fines
Citam: "Jato’s analysis shows that in Europe, Geely Group has secured pole position in race for CO2 rankings and smashed its target. Outperforming Toyota – which has traditionally led by brand in the CO2 race – the owner of Volvo (which accounts for 99% of Geely Group’s volume in Europe), Polestar, LEVC and Lotus, met the target by August, four months ahead of the deadline."
In traducere romaneasca, Volvo si-a atins tinta pentru Europa, cu 4 luni inainte de termen.
https://cleantechnica.com/files/2020/12/Europe-Electric-Vehicle-Sales-January-October-2020-CleanTechnica.png
Deci Volvo XC40 PHEV si Volvo XC60 PHEV sunt vandute mai bine pana acum decat ORICE model BMW PHEV in Europa.
Vezi ca cifrele alea de vanzari la BMW puse de tine e posibil sa fie umflate cu pompa, cica asa face BMW sa para ca vinde mai mult. Bine, la cate daune totale are si cate sunt furate, dezmembrate, iti dai seama ca sunt si multe de inlocuit. Deci cand un client are dauna totala sau I se fura BMW, i se inlocuieste masina cu alta noua care se pune la vanzari.
Dai si tu o manuta rosie ca incerc sa fac lumina in capul tau?
https://www.roadandtrack.com/car-culture/classic-cars/a25165860/irv-gordon-million-mile-volvo-p1800-obituary/
https://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/singura-masina-din-lume-in-care-nu-a-murit-nicio-persoana-autoturismul-a-fost-lansat-in-2002-914820
https://www.forbes.com/sites/douglasbell/2019/08/13/60-years-of-seatbelts-volvos-great-gift-to-the-world/
https://www.easterncapevolvocars.co.za/euro-ncap-names-the-3-safest-cars-ever-tested/
Va multumim pentru participare.
https://youtu.be/S0KHiZ4cujE
Hai sa vedem si cum sta treaba in realitate:
Top 10 masini cu cei mai multi km din LUME:
1. Volvo;
2. Mercedes;
3. Volvo iarasi...
Pentru curiosiii cu BMW, articolul mai jos:
https://www.everlance.com/blog/10-highest-mileage-vehicles/
Nu cautati BMW in lista, nu are de ce sa apara.
Cele mai sigure masini din lume: Volvo.
Deci clar nu se pricep.