Trendul global de reducere a emisiilor a determinat constructorii auto să-și regândească strategiile și să găsească modalitățile pentru reducerea costurilor și suplimentarea bugetelor cu dezvoltarea și inovarea.
În acest context, dar și impulsionat de scandalul Dieselgate, grupul Volkswagen susține că eficiența este una dintre prioritățile pentru viitorul apropiat, astfel încât să obțină fondurile necesare pentru dezvoltarea și producția de masă a mașinilor electrice.
“Nu mai avem nevoie de alte branduri. Cu câteva excepții, putem să obținem profit pe toate segmentele cu brandurile din portofoliu,” a declarat Herbert Diess, CEO-ul Volkswagen.
Grupul german investește circa 80 de miliarde de euro pentru achiziția de baterii și dezvoltarea mașinilor electrice, având și o alianță cu Ford care să permită ambilor producători să-și împartă costurile.
Diess susține că dezvoltarea viitoarelor “produse”, fără o atenție sporită la nivelul costurilor, ar fi o “strategie periculoasă” în industria auto de astăzi.
Via Reuters
un edit la post n-ar fi stricat, vad ca am scris cu greseli.
Ne poti da ceva exemple actuale ?
Ms.
Du-te prin service-uri și stai de vorbă cu mecanicii. Îți vor da exemple mai multe decât poți duce.
Pai aia e treaba, ca neavand alehas nu prea am treaba cu mecanicii si ceream o parere.
Tu avand mai lamurit ...
Zi-ne si noua ce ai aflat din service-uri, nu ne mai tine pe ace.
Unii dintre noi, avand masini bune nu calcam pe acolo decat sa ne schimbam uleiul, asa ca n-avem de unde sa stim.