Ralf Brandstätter, CEO-ul Volkswagen, spune că producătorul german se pregătește pentru intrarea în vigoare a viitoarei norme de poluare Euro 7.
“Vom dezvolta motoarele actuale astfel încât să devină cât mai eficiente cu putință,” explică șeful mărcii, însă subliniază că Volkswagen nu are în vedere o nouă generație de motoare termice.
“În acest moment, nu ne gândim să lansăm o generație complet nouă de motoare cu combustie internă,” a spus Brandstätter în presa germană.
Concomitent cu renunțarea treptată la motoarele “tradiționale”, Volkswagen vrea să se concentreze tot mai mult pe electrificare și lansarea de modele electrice.
Volkswagen a anunțat recent că, din 2023, va folosi o nouă tehnologie pentru bateriile mașinilor electrice. Costurile de producție și complexitatea vor fi reduse, iar autonomia și performanțele vor crește, susțin oficialii germani.
Totodată, nemții vor ca, până în 2030, să deschidă în Europa șase “Gigafactories” dedicate producției de baterii pentru mașini electrice.
Via Automotive News (înreg.)
Dupa aia om vide incotro om apuca-o.
In rest, angajarea industriei in marsul progresist inseamna un exemplu ilustru de calcat pe grebla. La fel si acceptarea normelor de poluare tot mai imposibile impuse de UE. Euro 7 din cate am auzit va insemna practic distrugerea industriei auto asa cum o stim din ultimii zeci de ani. Daca sefii marilor concerne marseaza pe asemenea masuri, ok... treaba lor.
Dar daca stau bine sa ma gandesc, toti cei din bordul de conducere al marilor companii sunt bine-merci cu milioane in cont. In cele din urma, pe ei nu-i intereseaza personal. Mai degraba m-as astepta ca marile sindicate din Germania sa protesteze categoric. Joburile sefilor vor fi la fel de sigure si bine platite chiar si dupa ce nr angajatilor va ajunge la o treime din ce e acum. :)
Sunt curios in ce directie se va duce Mercedes..
@pmc si restul cu diesel: poate motorizarile curente respecta actualele norme de poluare, dar nu viitoare. Pentru a le respecta ar trebui o serie noua de propulsoare in 2-3 cilindri si 10-15 CP.
Trezirea, fara softul pacalici nu ar fi respectat nici normele curente de poluare, ca daca le respectau nu aveau nevoie de minciuni.
https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust
Diesel exhaust is a Group 1 carcinogen, which causes lung cancer and has a positive association with bladder cancer.It contains several substances that are also listed individually as human carcinogens by the IARC.
Aici nu discutam de consum redus=poluare mai putina, discutam de particule fine ce pot fi inspitate si iti afecteaza plamanii. Sunt chestii diferite.
Nu mai lipăi borş, meştere.
PS Unii mai golani mai si fumau.