Volkswagen, la fel ca toți ceilalți producători de volum, se pregătesc să facă pasul către epoca electrică. Asta înseamnă că cele mai multe modele consacrate, cum ar fi Golf, vor fi transformate în mașini electrice.
Așa va fi cazul și compactei germane, care va fi reinventată ca un model electric începând cu generația cu numărul 9. Acest lucru a fost confirmat de însuși Thomas Schäfer, șeful mărcii germane, pentru filiala spaniolă a publicației Auto Bild.
„Lucrăm asupra unui portofoliu pentru a vedea cine va fi succesorul actualului Volkswagen Golf”, a declarat acesta. „Iar din punctul meu de vedere, nu va fi unul cu motor termic. Va trebui să fie un vehicul electric”, a mai adăugat CEO-ul mărcii din Wolfsburg.
Totodată, același Schäfer a mai confirmat că actualul Golf urmează să primească un facelift în 2024. Deocamdată, nu se cunosc multe informații despre noul model. Este posibil ca una din noutățile aduse de viitorul Golf facelift să fie un ecran central mai mare pentru sistemul multimedia.
În ceea ce privește următoarea iterație a lui Golf, aceasta ar urma să fie bazată pe viitoarea platformă MEB Lite, dedicată modelelor electrice cu propulsie pe puntea față. De asemenea, viitorul model va fi plasat în gamă între viitorul ID 2 și ID 3. Lansarea viitoarei generații Golf ar urma să aibă loc în 2028.
via Motor1
totusi, aici in romania sunt cativa experti in curs de afirmare, care stiu ei precis ca tot motorina e miezul. cand te apuca pandalia de mers pe transalpina sau la o cafea la mare, odata te-ai pornit cu dieselul intr-acolo.
cu electricele cica e mai complicat, astea sunt mai fitoase si mai moody asa, fac ele program soferului si cum nu agreaza alaturarea cu bulzul de pe transalpina facut cu telemea din selgros sau cu apa chioara colorata vanduta drept cafea in mamaia, clar sunt inutile, doar au spus expertii.
Si mai greu este sa vedeti ca, in pofida prezicerilor si a dorintei de a vedea falimentul ideei de electrificare, constructorii se incapataneaza sa va submineze prorocirile sumbre.
Nu mă deranjează foarte tare să se încăpățâneze cu electricele atât timp cât aduc prețurile la niveluri pe care să și le permită omul de rând și atât timp cât o electrică poate fi viabilă ca mașină SH. Dar când te lasă bateria după 8 ani și ea costă mai mult decât valoarea mașinii la acel moment, prin impunerea lor, cei cu venituri mai mici vor avea libertatea de mișcare drastic redusă. Și nu mă luați cu d-alde ride sharing, trenuri, autobuze sau mai știu eu ce. Nimic nu îți oferă libertate de mișcare ca mașina personală.
Dupa cum vezi preturile masinilor au crescut indiferent de tehnologie. Doar la cele electrice s-au mentinut. In 2-3 ani cred ca vor fi la acelasi pret...adica ridicat. Din nefericire. Nu vad sa mai taie din tarife (la cele termice/hibride), in ciuda scumpirilor si a termenelor de astepatare nesimtite (dealerul mi-a recomandat sa am rabdare macar 7-8 luni) oamenii vin si semneaza comenzi si platesc avansuri. Deci cerere exista.
@dan_grc
Ai dreptate, bonusurile nu sunt calculate corect. Sustin ca sunt binevenite (asta e, nu trebuie sa fii deacord cu mine) dar sunt discriminatorii. In sensul in care acestea sunt oferite indiferent de pretul masinii electrice. In vest lucrurile stau putin mai "corect". Sper sa se schimbe si la noi modificarea si sa vedem ce si cum. Dar ca o mica paranteza (dar o decizie de asta nu poate fi luata decat la nivel european) bonusurile pentru electrice sa fie eliminate pentru TOATE electricele "made in china" indiferent de cine le produce/importa.
De ce nu vrei nici tu nici cei ai tai sa intelegi ca daca le fac astia nu inseamna ca sunt si mai bune. Nu pentru moment, cel putin.
Stii si tu si oricum s-a repetat pe aici: una e sa stai 5 minute la pompa, alta e sa stai 1 ora sa prinzi loc la priza si sa incarci cat de cat. Nu e cu ura, nu e fictiune; pur si simplu nu e comod.
Eu unul ma bucur ca zelotii eco bat campii si, poate, si cumpara aceste modele. In timp tehnologia va progresa si s-ar putea sa fie masini mai bune pe toate planurile.
nice try! :)))
cat despre "lectia" de economie...am zis eu altceva, sau tu nu intelegi ce citesti?
În lumea reală, concurența lor electrică vinde la jumătate din prețurile pretinse de vw, iar pe termic, produsele lor sunt expirate dpdv tehnologic.
Mai rău, pe hibride, PHEV-urile vw sunt păr la ceas, sunt OK, dar se putea și fără.
Cu ID3 în gamă, dacă transformi golf în electric, înseamnă că renunți la golf, destul de convenabil. :) Piața s-a pronunțat deja, poate și fără golf.
6 ore de stat la kaufland lasă urme adânci.
Sau o sa fie in mare electric: geamuri, asistare direcție, scaune, ștergătoare, etc. Dar tot aia e pentru WV… îl fac electric de tot după o vreme din soft (over de air).
Cam așa suna obsesia electrică….
zgarciobii sa mearga cu rata..
Eu am facut plinul ieri, am autonomie 1200 km, a durat 5 minute, asa ca bafta la incarcat troaca electrica cu orele.
nu te mai alinta atat plavane. te asigur ca si oamenii de-i avem la curatenie sunt 10 clase peste vraistea ta fizica si morala. deci cum crezi tu ca te-ai fi putut face util in vreun fel??
cica a decretat el fara drept de apel pas ...:))))))) sunt pe jos de ras
ti-o lipesti frumos pe fes sa te reperam mai usor la mitinguri, desi nu e obligatoriu, cel mai handicapat din turma automat trebuie ca esti tu.
dienuta mai mult s-a panicat, nu-i duce tu grija, la cata randuri de burti are, n-a simtit nimic.
ai mai trecut pe la ea? ce zice? cand mai punem de-una mica?
Te deranjeaza ca ce?
Ca mergi 1000 de km cu un plin?
Ca sunt tdi-uri care au 500.000 km si inca mai merg?
Te deranjeaza ca au consum de 4/ 100 la drum lung?
Esti penibil, spalat pe creier, nu ar trebui sa ai drept de vot.