Şeful Volkswagen: „Bugatti va renunţa la Galibier şi se va concentra pe noua generaţie Veyron”

de Bogdan Mirică
Marti, 04.02.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Bugatti renunţă la ideea unui sedan de lux cu sute de cai putere, dezvoltat pe baza conceptului Galibier. În locul său, subsidiarul Volkswagen va crea o a doua generaţie a supercarului Veyron.

Urmareste Automarket
După ce a încheiat socotelile cu Veyron, poate cel mai popular supercar al ultimului deceniu, Bugatti şi-a stabilit priorităţile pentru următorii ani. Deşi multă vreme au existat speculaţii privind intenţiile Bugatti de a da naştere unei versiuni de serie a conceptului Galibier, un sedan de lux cu aproape 1000 de cai putere, oficialii Grupului VAG au dezminţit informaţia.

Galibier a murit.

Oficial. Nu îl vom face. În locul său vom lansa o generaţie nouă a lui Veyron, cu mai multă putere.

Martin Winterkorn
şeful Grupului VAG
Chiar Martin Winterkorn, şeful conglomeratului german a anunţat că Galibier nu se va transforma într-un produs de serie. În schimb, Bugatti va continua povestea de succes a lui Veyron cu un urmaş. „Galibier a murit. Oficial. Nu îl vom face. În locul său vom lansa o generaţie nouă a lui Veyron, cu mai multă putere.”

Deşi nu a oferit alte informaţii despre viitorul Veyron, Winterkorn a ţinut să dezmintă şi informaţiile potrivit cărora o versiune de adio a supercarului se află în lucru. Surse neoficiale vorbeau de resurse impresionante, 1500 de cai putere, şi o viteză maximă de 450 km/h. Din păcate, ele nu vor prinde contur.

via autocar

Comentarii (7)

  • Interesant , dar nu mi se pare ca e o idee asa stralucita .... Am impresia ca ar avea mult mai mult success ...

    Parerea mea personala !
    3 7
  • oare?si de ce?sa se fi intalnit cu RR si sa faca cale-ntoarsa precum.....maybach?ba,...bine s-au gandit ei.
    7 11
  • Ivanoff
    Eu totusi trag sperante ca il vor face, pachet cu mai vechiul si totodata All New-ul R8 E-Tron :)))
    Sau poate cu la fel de vechiul, actualul si posibil AllNew-ul Quatro.
    Hmmm... interesanta strategia de a-ti lua gandul de la scandalul ADAC, dar poate redactia AM, total impartiala dealtfel ne va mai da ceva detalii noi legate de tot acest scandal,sau?...
    6 10
  • Daca nu vor face conceptul Bugatti Gangloff care mi se pare de departe cea mai frumoasa masina desenata pana acum de cineva, DEGEABA ! Pt. mine Bugatti inseamna 57 Atlantic/Atalante....iar Gangloff ar fi noul model de Atlantic sau Atalante care mi-ar placea enorm.
    14 2
  • Dacia Plant
    Dapoi putin imi pasa. Oricum nu aveam bani si daca il facea, Ca nu-l face e si mai bine, pentru ca am un ,,of" in minus pentru ca nu mi-l permit.
    Sa ma anuntati cand lanseaza Bugatti ceva masinuta accesibila.
    15 3
  • @Ivanoff , de accord. Chiar foarte pertinent comentariul tau.

    In rest le urez succese , pana la marea dezvaluire, sa auzim numai de bine despre acest brand fantastic !
    4 6
  • @inexo-cuantic lu' @ivanuov "de acord. chiar foarte pertinent comentariul tau". Ha-ha-ha. @mafia ii vorbeste lui @mafia.
    Pai hai sa-mi zic si eu cateva. Bai @azrnesteanu tata, foarte bine comentezi nene. Extraordinar de bine le zici. Da-i inainte. Hai "La Multi Ani" si sa castigi loteria!!!

    On topic:
    Imi pare foarte rau ca nu mai scot Galibier. De ce n-o fac? N-am nici o idee ... Dar masina era absolut superba, de un rafinament cum foarte rar mai intalnesti in ziua de azi. In plus ar fi avut performante la care altii puteau doar sa viseze ani si ani de zile. Asa cum s-a intamplat cu Veyron.
    6 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru