Şeful Volkswagen a confirmat interesul pentru Alfa Romeo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a confirmat oficial, prin vocea lui Ferdinand Piech, interesul pentru marca italiană Alfa Romeo, care se află în portofoliul Grupului Fiat. Este pentru prima dată când un oficial Volkswagen confirmă informaţiile care au apărut în presa internaţională încă de acum patru luni, acestea fiind infirmate până acum de oamenii din conducerea companiei germane.
Întrebat de jurnalişti în cadrul Salonului Auto de la Paris dacă interesul pentru marca italiană este real, Piech a răspuns evaziv, în stilul care l-a consacrat, dar nu a negat zvonurile: "Avem răbdare şi timp. Nu veţi auzi nimic despre asta în următorii doi ani", a spus oficialul german.
Prezent şi el la salonul din capitala Franţei, Sergio Marchionne - boss-ul Fiat Group - nu a întârziat să-i dea o replică pe măsură omologului său de la Volkswagen. "Lăsaţi-i să aştepte. Dacă cineva vine cu un miliard de euro... Nu, glumesc. Nu am niciun fel de intenţie să vând Alfa", a spus şeful italienilor.
Deşi dialogul dintre cele două personalităţi ale lumii auto contemporane a făcut deliciul jurnaliştilor de la Paris, în spatele afirmaţiei lui Piech stă o logică mult mai complexă.
Concret, sugerează Automotive News, Piech a anunţat practic că aşteapta ca Fiat să eşueze în tentativa sa de a readuce Alfa Romeo în prim-plan, urmând să salveze marca milaneză de la picaj prin cumpărarea acesteia.-
"Alfa Romeo este brandul cu cel mai mare potenţial de creştere din industria europeană. Dacă am lua Alfa, Seat ar fi pentru Alfa Romeo ceea ce Skoda este pentru Volkswagen" - Ferdinand Piech.
- "Dacă Piech va cumpăra Alfa Romeo, noi suntem pregătiţi" - Walter de Silva, şeful biroului de design Volkswagen Group.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Nio, producătorul chinez de vehicule electrice, plănuiește să lanseze primul său model hibrid în 2026 și îl va vinde exclusiv pe piețele externe, inclusiv în Europa. (04.11)
-
Un nou studiu realizat de germanii de la Prognos arată că fenomenul electrificării industriei auto ar putea duce la pierderi masive de locuri de muncă. Conform noului studiu, peste 186.000 de locuri de muncă ar putea să dispară până în 2035, în Germania. (04.11)
-
O reprezentanță auto din Canada a scos la vânzare modelul limitat Nissan GT-R50. În total au fost construite doar 19 unități, cu un preț de pornire de 1.1 milioane de dolari. (04.11)
Cat despre cumpararea Alfa Romeo de catre VW, nu zic ca nu o fi asa, insa grupul VAG deja isi face concurenta singur avand modele foarte asemanatoare de la marcile sale in acelasi segment, modele de nisa care nu isi gasesc cumparatorii (gen Roomster, Audi A7, Seat Altea Freetrack, etc), in loc sa se axeze pe diferentierea mai buna a marcilor. Alfa Romeo n-ar face decat sa complice lucrurile in grup.