Şeful Volkswagen a confirmat interesul pentru Alfa Romeo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a confirmat oficial, prin vocea lui Ferdinand Piech, interesul pentru marca italiană Alfa Romeo, care se află în portofoliul Grupului Fiat. Este pentru prima dată când un oficial Volkswagen confirmă informaţiile care au apărut în presa internaţională încă de acum patru luni, acestea fiind infirmate până acum de oamenii din conducerea companiei germane.
Întrebat de jurnalişti în cadrul Salonului Auto de la Paris dacă interesul pentru marca italiană este real, Piech a răspuns evaziv, în stilul care l-a consacrat, dar nu a negat zvonurile: "Avem răbdare şi timp. Nu veţi auzi nimic despre asta în următorii doi ani", a spus oficialul german.
Prezent şi el la salonul din capitala Franţei, Sergio Marchionne - boss-ul Fiat Group - nu a întârziat să-i dea o replică pe măsură omologului său de la Volkswagen. "Lăsaţi-i să aştepte. Dacă cineva vine cu un miliard de euro... Nu, glumesc. Nu am niciun fel de intenţie să vând Alfa", a spus şeful italienilor.
Deşi dialogul dintre cele două personalităţi ale lumii auto contemporane a făcut deliciul jurnaliştilor de la Paris, în spatele afirmaţiei lui Piech stă o logică mult mai complexă.
Concret, sugerează Automotive News, Piech a anunţat practic că aşteapta ca Fiat să eşueze în tentativa sa de a readuce Alfa Romeo în prim-plan, urmând să salveze marca milaneză de la picaj prin cumpărarea acesteia.-
"Alfa Romeo este brandul cu cel mai mare potenţial de creştere din industria europeană. Dacă am lua Alfa, Seat ar fi pentru Alfa Romeo ceea ce Skoda este pentru Volkswagen" - Ferdinand Piech.
- "Dacă Piech va cumpăra Alfa Romeo, noi suntem pregătiţi" - Walter de Silva, şeful biroului de design Volkswagen Group.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Cat despre cumpararea Alfa Romeo de catre VW, nu zic ca nu o fi asa, insa grupul VAG deja isi face concurenta singur avand modele foarte asemanatoare de la marcile sale in acelasi segment, modele de nisa care nu isi gasesc cumparatorii (gen Roomster, Audi A7, Seat Altea Freetrack, etc), in loc sa se axeze pe diferentierea mai buna a marcilor. Alfa Romeo n-ar face decat sa complice lucrurile in grup.