Şeful Tesla: "Bateriile lui Nissan Leaf sunt primitive"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Elon Musk, şeful companiei Tesla Motors, a criticat din nou tehnologia rivalilor. De data aceasta, Musk a lovit în mândria celor de la Nissan – noul Leaf – mai exact, atacul s-a referit la acumulatorii acestuia. Elon Musk a declarat că primul prototip Tesla are acumulatori mult mai avansaţi decât cei folosiţi de Nissan Leaf. Şeful Tesla Motors consideră că bateriile lui Leaf au fost proiectate defectuos şi că acestea vor avea probleme în regimurile extreme de temperatură.
Acumulatorii lui Nissan Leaf sunt răciţi cu aer şi au o garanţie de opt ani sau 160.000 kilometri. Pe de alta parte, cei de la Tesla Motors beneficiază de un sistem de răcire mult mai complex, despre care se spune că oferă un nivel ridicat de performanţe. Nici japonezii de la Nissan nu se lasă mai prejos, aceştia declarând în repetate rânduri că bateriile lui Leaf au fost testate în cele mai vitrege condiţii şi că acestea vor furniza performanţele anunţate indiferent de ceea ce se întâmplă "afară".
Elon Musk, şeful Tesla Motors, declară că sistemul de răcire al bateriilor lui Leaf este defectuos. Deşi descrierea sa a problemelor pe care le-ar putea avea acest model este destul de vagă, putem nota faptul că şeful Tesla consideră că bateriile lui Leaf nu vor fi deloc performante la temperaturi scăzute, iar în mediile cu o temperatură ambientală ridicată acestea se vor decupla fără drept de apel.
Via | Earth2Tech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (0)