Șeful Stellantis: Marketing-ul ineficient, de vină pentru vânzările slabe ale Maserati

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 18.09.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit șefului Stellantis, Carlos Tavares, marketing-ul ineficient este de vină pentru vânzările slabe înregistrate de Maserati. Livrările mărcii italiene au scăzut de la 15.300 la 6.500 de unități.

Recent, Stellantis a publicat cifrele de vânzări ale mărcilor din portofoliu, pentru jumătatea anului 2024. Potrivit acestora, lucrurile nu sunt tocmai roz pentru Maserati.

În intervalul ianuarie-iunie 2024, livrările mărcii italiene au scăzut de la 15.300 la 6.500 de unități. De vină pentru această performanță negativă ar fi marketing-ul ineficient, este de părere Carlos Tavares, șeful Stellantis.

"În cazul Maserati, avem mașinile potrivite și tehnologiile potrivite. Putem oferi mașini sport de lux termice sau 100% electrice. Dacă vânzările sunt slabe în acest moment, este o chestiune de marketing. Ne-am îmbunătățit mult și pe partea de calitate, dar acum trebuie să lucrăm la marketing. Ne lipsesc perspectivele și pistele, trebuie să ajungem la potențialii clienți și să transmitem mesajul potrivit pentru poziționarea potrivită," a declarat Tavares.

În urmă cu trei ani, Stellantis s-a angajat să investească în toate mărcile din portofoliu, în următorii 10 ani.

Așadar, cel puțin până atunci, Maserati este în siguranță.

Marca italiană este în plin proces de transformare a gamei de modele. Anul acesta, Maserati a prezentat lumii întregi modelul pur electric GranCabrio Folgore, iar anul viitor va debuta MC20 Folgore. Urmează apoi un SUV de mari dimensiuni, tot electric, iar în 2028 va sosi un Quattroporte electric.

via Motor1

Comentarii (12)

  • Acum trei ani, Tavares a promis ca va investi în toate mărcile în următorii zece ani, foarte frumos, păi în Chrysler fix zero a investit, a rămas cu același model, Pacifica, în Alfa doar Tonale este model nou, pe platformă de Jeep, că Giulia și Stelvio sunt apărute cu ani de zile înainte de Stelantis, de pe vremea lui Marchionne, acum a apărut și electrica Junior, Lancia cu noua Ypsilon, la prețuri enorme, cu marketing super bun, iar Maserati ce a lansat în ultimii trei ani, coupe-ul Gran Tourismo de 150.000 euro și SUV-ul Grecale ? Cu două modele niciun marketing nu face minuni .

    Anul ăsta tot zeci de milioane bonus își va lua Tavares ? Cică nu funcționează marketingul.
    16 2
  • Tavares vorbește prea mult de la o vreme. Să fie oare ca să-i facă pe investitori să nu-l dea afară.
    Multă vorbă, fapte deloc.
    10 1
  • Nu e suficient de cool marca Maserati. E asa, mai pentru connoisseurs.

    Dacă i-ar da o vopsea din aceea mișto care își schimba culoarea, preferabil mată, dacă i-ar mai pune niște led-uri, niște spoilere de neam prost, 8 țevi de eșapament cromate (sau nu mai e voie cu crom? Trebuie altceva strălucitor).
    6 7
  • A, era sa uit. Pai el nu vede ce mică e grila aia? Vrei premium cu grila de Ford Focus? Sa o facă mare și căscată, sa urle a premium.
    8 7
  • Neamul prost este cel din care faci tu parte, tu nu poți sa vorbești despre Maserati, fără sa faci referire la Bmw, de fapt nu poți vorbi despre nimic, fără această asociere, când o sa te duci la psiholog, ce-i spui ? " Ma simt puțin pierdut din cauza Bmw ", apoi urmează psihiatrul, familia ta știe de tine ? Nu te mai preface ca ești ok, caută ajutor .
    10 5
  • Aoleu, Dănuț, mușcă-mă mai gentil, te rog. Prin natura meseriei stau cca 7h pe scaun. Lasă și pentru mâine, nu fi lacom.

    Nu știu ce aberezi acolo cu psihologul dar înțeleg că ai experienta în domeniu. Îmi pare rău, pe cuvânt, dar nu ma miră.
    5 8
  • Las-o baltă Matei din UK(ei), ca este maxim de penibilă obsesia ta. BMW-urile există și vor exista și nu poți să faci nimic, unii (și nu puțini) le apreciază (chiar dacă design-ul a luat-o razna pararea mea)… iar Carlos să se apuce de treabă ca bate vântul și jalea prin fabricile Stellantis. În locul lui aș tăcea chitic că-i mai bine.
    6 0
  • ///COR/// 33'
    Se vand slab asa cum este si fiabilitatea lor slaba. In rest masini superbe nimic de zis. Numai ca mergi ocazional cu ele de teama sa nu ramai cu ele in drum.
    8 1
  • Dutz mâncați cicluri de găină
    Clovnule, la câte minuni scoți tu pe gură ar trebui sa ți-o coși, că de controlat nu ești în stare.
    3 5
  • Din păcate cred dar nu cred sunt sigur ca nici unul din voi nu dețineți un Maserati dar va dați cu părerea , Sunt și persoane care nu vor sa facă parte din Turma și cumpara altceva indiferent de ce spun altii !!
    Așa ca dacă nu ați deținut nu aveți de unde sa știți dacă sunt bune ,proaste ,fiabile ,nefiabile !!
    Ca na la noi in România proverbul cu Vulpea e foarte popular !!
    1 1
  • Ludovic Sandor
    cei care ar cumpara Maserati sunt traditionalistii ,cei care prefera motoarele cu ardere interna , benzina. Electricele nu se mai prea vand nici la casele mai mari
    1 0
  • ///COR/// 33'
    @Nelu
    Nu trebuie sa ai Maserati sau sa ai bani de el sa afli ca nu prea le au cu fiabilitatea. Sunt studii si teste si forumuri de pasionati care le-au avut le au si se plang de ele. 100 de mii de km merg toate pana la urma. Dupa e probalema. Nu am zis si nu zic ca sunt masini rele dar sunt stricacioase daca le abuzezi la peste 100 de mii de km. Sunt masini de mers ocazional la nunta la o petrecere la o tranzactie de afaceri si cam atat. Asa sunt multe marci nu doar Maserati. Si Ferrari si Lamborghini si multe altele. Nu e BMW 530D sa faci milionul de km cu ele.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru