Recent, Stellantis a publicat cifrele de vânzări ale mărcilor din portofoliu, pentru jumătatea anului 2024. Potrivit acestora, lucrurile nu sunt tocmai roz pentru Maserati.
În intervalul ianuarie-iunie 2024, livrările mărcii italiene au scăzut de la 15.300 la 6.500 de unități. De vină pentru această performanță negativă ar fi marketing-ul ineficient, este de părere Carlos Tavares, șeful Stellantis.
"În cazul Maserati, avem mașinile potrivite și tehnologiile potrivite. Putem oferi mașini sport de lux termice sau 100% electrice. Dacă vânzările sunt slabe în acest moment, este o chestiune de marketing. Ne-am îmbunătățit mult și pe partea de calitate, dar acum trebuie să lucrăm la marketing. Ne lipsesc perspectivele și pistele, trebuie să ajungem la potențialii clienți și să transmitem mesajul potrivit pentru poziționarea potrivită," a declarat Tavares.
În urmă cu trei ani, Stellantis s-a angajat să investească în toate mărcile din portofoliu, în următorii 10 ani.
Așadar, cel puțin până atunci, Maserati este în siguranță.Marca italiană este în plin proces de transformare a gamei de modele. Anul acesta, Maserati a prezentat lumii întregi modelul pur electric GranCabrio Folgore, iar anul viitor va debuta MC20 Folgore. Urmează apoi un SUV de mari dimensiuni, tot electric, iar în 2028 va sosi un Quattroporte electric.
via Motor1
Anul ăsta tot zeci de milioane bonus își va lua Tavares ? Cică nu funcționează marketingul.
Multă vorbă, fapte deloc.
Dacă i-ar da o vopsea din aceea mișto care își schimba culoarea, preferabil mată, dacă i-ar mai pune niște led-uri, niște spoilere de neam prost, 8 țevi de eșapament cromate (sau nu mai e voie cu crom? Trebuie altceva strălucitor).
Nu știu ce aberezi acolo cu psihologul dar înțeleg că ai experienta în domeniu. Îmi pare rău, pe cuvânt, dar nu ma miră.