SsangYong Motor se aşteaptă la o întoarcere la profit în 2015, anunţă Just Auto citând şeful mărcii coreene, Yoo Il Lee. Până atunci, SsangYong se va baza pe Mahindra&Mahindra, corporaţia care i-a salvat din insolvenţă în 2011, pentru a le asigura supravieţuirea. În decursul anului curent, indienii le vor furniza o infuzie de capital în valoare de 73 de milioane de dolari, în vederea dezvoltării noilor modele, printre care se află şi un SUV pe nume X100, aşteptat să debuteze în prima parte a anului 2015.
În baza infuziei de capital pregătite de Mahindra&Mahindra, corporaţia indiană va deţine 73% din acţiunile SsangYong Motor Corporation. Împreună, cele două companii vor împărţi reţeaua de dealeri la nivel global şi vor diversifica pieţele de export. Marca SsangYong ar putea fi lansată apoi pe piaţa auto din Statele Unite ale Americii, spune preşedintele mărcii, dar până la acea lansare trebuie să-şi pregătească gama şi să pună la cale un plan de marketing corect.
Cea mai mare piaţă pentru SsangYong este Rusia, spun reprezentanţii mărcii. Aceştia se tem să depindă prea mult pe o singură piaţă, cum au făcut constructorii din Europa care nu s-au extins şi pe pieţele din SUA şi Asia. Cei de la SsangYong au avut în trecut probleme financiare grave în urma unor decizii de business neinspirate şi a unei game neperformante în materie de vânzări.Via JustAuto (înreg.)
Ca cei de la newkopel au renuntat!