Skoda vrea să atragă clienţii tineri cu noua versiune de caroserie a lui Rapid, Spaceback. După cum explică şi CEO-ul Skoda, Winfried Vahland, modelul este destinat unei clientele mai tinere, care să fie atrasă atât de caroseria hatchback, cât şi de posibilităţile de personalizare disponibile în gamă. Noua versiune de caroserie a lui Rapid face parte din planul de expansiune al celor de la Skoda, productătorul ceh pregătind noi modele şi versiuni de caroserie pentru a-şi urca vânzările la 1.5 milioane de unităţi pe an până în 2018.
Rapid Sportback va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt în luna septembrie. Modelul este mai scurt decât versiunea berlină a lui Rapid, are un portbagaj mai mic şi beneficiază de aceleaşi motorizări. Avantajul său în raport cu alţi competitori din segment, pe lângă partea de preţ de achiziţie, va fi la capitolul spaţiu interior.
În ceea ce priveşte interiorul, cei de la Skoda au prezentat o singură imagine a habitaclului, posibilităţile de personalizare menţionate nefiind încă explicate. Cel mai probabil, cehii vor oferi mai multe game de accesorii pentru interior, fie că vorbim despre culori diferite pentru tapiţerie, ornamente noi sau doar accente colorate pentru anumite elemente din habitaclu.Via AutomotiveNews (înreg.) Skoda
Evenimentele lunii trecute in Europa (#unitati):
Fiat 54,351
Skoda 46,302
Skoda asa masini plictisitoare face
probabil Rapid Sport cand va intra in productie sa fie putin mai tentanta ca oferta in rest....doar masini
Cum au reusit astia de la Skoda sa transforme ceva simplu in altceva nedefinit, ma depaseste.