Seful Skoda: "Pregatim un rival pentru Logan"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Reinhard Jung, presedintele marcii Skoda, a anuntat ca doreste sa construiasca un rival direct pentru Dacia Logan. Noul sedan low-cost va costa intre 10.000 si 12.000 de euro si va fi lansat in urmatorii doi sau trei ani. In forma actuala, planul celor de la Skoda va rivaliza doar versiunile de top ale modelului Dacia Logan, care poate fi achizitionat si la 6.400 de euro in Romania, respectiv 7.300 de euro in Germania.
Detaliile oficiale se opresc aici, dar presa germana anunta ca noul model low-cost de la Skoda va fi plasat intre Fabia si Octavia si va utiliza componente de la ambele modele. Utilizarea componentelor atat de la Fabia, cat si de la Octavia va reduce semnificativ costurile de productie si de dezvoltare, singurele laturi care trebuie desavarsite ramanand calitatea de constructie, fiabilitatea, ergonomia si design-ul. Astfel, rivalul lui Logan nu va fi un model existent care va fi mentinut in productie dar la un pret mai redus, ci un model nou dar cu componente deja existente in gama Skoda.
Presedintele Skoda se asteapta ca vanzarile marcii pe care o conduce sa scada la un nivel situat intre 40.000 si 50.000 unitati pe an in Germania, cea mai mare piata de desfacere a producatorului ceh de automobile. In principal, scaderea vanzarilor Skoda in Germania este atribuita finalului programului de innoire al parcului auto, care le-a oferit multor clienti ocazia de a isi schimba masina mai devreme decat ar fi avut posibilitatea in mod normal.
Piete importante pentru Skoda cum ar fi Romania si Ucraina vor fi si ele afectate de catre criza economica in 2010, asa ca producatorul ceh se va baza pe tarile din Europa de Vest pentru a echilibra balanta vanzarilor din urmatorul an. Reinhardt Jung doreste sa intareasca gama Skoda cu ajutorul modelelor low-cost, care vor atrage cumparatorii de masini noi care nu poseda lichiditati suficiente dar isi doresc un nou automobil.
Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
ma bucur ca si alti producatori ataca piata .. putina concurenta nu strica! :)
Si vor concurent pentru Logan?
Costi are dreptate, la anu si la multi ani.
Ca sa concureze o "nulitate" de masina in viziunea multor rromani.
Logan a devenit o clasa in sine.
D aca
A i
C ap
i ati
A lta
Asta pentru cei care au Logan (indiferent de model)
Inafara de masina proasta pentru drumurile noastre nu cred ca e alceva. Daca altii vor sa faca la fel cu marcile lor nu au decat.
Dar asta le va fugari clientii nu sa ii atraga. Daca ma concurez cu un produs slab sunt la fel sau mai slab.
Si sa nu-mi veniti cu idei de genu sa vezi ce masina buna e loganu. Mai bine mergeti sa vedeti retusurile facute in fabrica mai ales la portiere inainte de a iesi in TESTE.
Sa vedeti cat de calibrate sunt picioarele mecanicilor cand regleaza usile, sau ce precizie de ciocan au in cazul usilor mai impotrivitoare piciorului de mecanic.
Cu toata stima celelalte marci inchei prin a felicita DACIA pentru marele esec LOGAN si sper sa nu fie tot asa si la modelele viitoare.
Nu sunt fac logan, ci doar fan pretului si intretinerii lui!
In primul rand nu cred aberatiile tale vis a vis de ce se intampla pe linia de productie la Dacia, mai ales pentru ca am la firma 2 modele Van.Masinile au 60.000 respectiv 70.000 km si 3 ani vechime, masini muncite la greu de tot felul de soferi macelari si prin toate cotloanele la modul in care nu credeam sincer ca poate rezista vreo masina mai mult de 30.000 km fara reparatii majore. Insa pana acum aceste masini nu au fost in service decat strict pentru reviziile normale si (ulei, filtre, placute si discuri, becuri si stergatoare) sunt in stare foarte buna de functionare fara jocuri la directie, fum mult in urma sau orice alta problema asemanatoare.
Nu sunt posesor de Dacia, posed alte modele de masini, insa daca as avea pana in 11.000 euro sa imi cumpar o masina cu siguranta as alege Dacia Logan noua.
Data viitoare sper sa tragi pe nas dupa ce postezi aici si nu inainte...ca sa ne scutesti de penibilitatile tale