Una dintre soluţiile pentru creşterea vânzărilor mărcii Seat este lansarea de noi modele, capabile să readucă publicul european în showroom-urile sale.
Spaniolii au făcut deja primii paşi în această direcţie odată cu lansarea noilor Toledo şi Leon, însă au de gând să pluseze cu un SUV. James Muir, şeful Seat, a declarat că membrii comitetului executiv al Volkswagen Group au acceptat propunerea de lansare a unui model de teren, o premieră în gama brandului din Martorell, cu toate că au prezentat în trecut un concept care urma această idee - Tribu. Muir a ţinut să precizeze că SUV-ul va fi unul compact, de talia actualelor Nissan Qashqai şi Volkswagen Tiguan.Seat Leon pleacă de la 14.176 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Preţul este valabil pentru versiunea 1.2 TSI de 86 CP şi nivelul de echipare Reference. În comparaţie cu fratele său de platformă, Volkswagen Golf, echipat cu aceeaşi motorizare, Leon III este mai ieftin cu peste 1.000 de euro. De asemenea, noul Leon este mai ieftin decât generaţia precedentă cu 1.090 euro, pe când o versiune comparabilă a noii generaţii la nivel de putere cu cea a versiunii de bază a celui mai ieftin Leon II este cu 300 de euro mai ieftină.
Via Autocar
Seat s-a vrut un fel Alfa al grupului VAG insa nu au reusit. Joaca cam in aceeasi gama cu Skoda si un om normal o sa prefere o Skoda in locul unui Seat in majoritatea cazurilor. Ori Seat ori Skoda asta e intrebarea, tinand cont ca ambele sunt de volum entry-level. Sau pot transforma Seat in marca low-cost .
Seat toledo mai frumos ca Skoda rapid
Seat leon mai frumos ca golf 7
si un om normal la cap cumpara seat in loc de skoda. versus-ul toledo-rapid nu are rost, toledo fiind mai ieftin si mai frumos ca rapidul. dar na, mentalitate de melteni
E bine ca sunt constienti. Poate fi un inceput in a lua niste masuri in acest sens. Problema acestei marci nu este la partea tehnica sau la design, problema este ca lipseste in continuare acel spirit "Auto emocion", adica ii lipseste identitatea.
ha?
Ca sa fi bun iti trebuie experienta si sa lucrezi de unul singur creand motoare '' proprietare '' nu ale altora ,gen Grupul Toyota ,care mai detine inca cateva divizii exp :Lexus,Scion , ba chiar si 16 % din actiunile Subaru ,iar la hybrizi sunt '' asi '' .....Asa ca ? Sa urmeze exemplul.
Dar chiar si daca eu as fi un gica-contra cu capsa pusa pe spanioli un lucru spus si mai sus de Dan este destul sa ma faca sa plasez marca jos de tot: Exeo este tehnic si vizual un A4 de acum 1-2 generatii la pret de Passat.
Si ce e gresit cu asta? Pai iphone se poate vinde scump pentru ca pana de curand chiar era in varf. Chiar daca nu merita toti banii puteau sa faca marketing agresiv pentru ca aveau o baza.
Pe cand Seat loveste tocmai in cei care ar fi vrut sa fie si economi si fitosi.
Doar ca nu poti fi smecher cand faci sacrificii sa cumperi un Exeo despre care toti stiu ca este o cioara vopsita. Macar Octavia sau Passatul sunt ceea ce pretind si nu pretind mai mult decat sunt.