SEAT speră la o revenire rapidă după cei opt ani în care a pierdut peste 1.4 miliarde de euro, iar viitorul SUV al mărcii este printre elementele pe care conducerea se bazează pentru a reveni la profit. Jürgen Stackmann, CEO-ul mărcii Seat şi fostul şef al departamentului global de marketing al Volkswagen Group, consideră că strategia folosită până acum pentru marca din Martorell pentru a creşte vânzările a fost o idee nefericită, dar că SUV-ul cel nou va reuşi să atragă noi clienţi pentru Seat şi va readuce marca spaniolă la profit. Stackmann se referă la introducerea în gamă a modelului Exeo, o versiune renăscută a lui Audi A4 în straie de Seat şi la viitorul crossover compact anticipat de conceptul IBX.
De la preluarea conducerii companiei, Stackmann a luat numeroase măsuri pentru reducerea costurilor, dar situaţia financiară a mărcii iberice pare să fie nefericită şi în 2014, dar noul şef al companiei afirmă că are sprijinul întregului concern Volkswagen pentru următorii ani şi că are soluţia pentru atingerea profitului în viitorul apropiat.
Crossoverul pe care Seat îl va lansa în 2016 va fi esenţial pentru viitorul mărcii, deoarece va accesa un segment care reprezintă 10% din piaţa europeană. SUV-ul de la Seat va completa noua gamă împrospătată a mărcii, care îşi pune bazele în noua generaţie a lui Leon, aşteptată să fie un succes comercial în Europa cu toate variantele sale de caroserie.Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (3)