"Dovedim că design-ul nostru, pedigree-ul sportiv şi caracterul tineresc al mărcii Seat ne ajută să dezvoltăm un concept care este unic între SUV-uri", explica Luc Donckerwolke, designerul şef al mărcii Seat. Declaraţia lui Donckerwolke a venit odată cu prezentarea conceptului IBX, un succesor al unui alt concept care prezenta un SUV de la Seat, Tribu.
Conceptul Seat IBX a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva din 2011. Modelul prezenta un mix între conceptul Tribu şi conceptul IBE, ambele prezente la Geneva în 2010. Conceptul celor de la Seat are un sistem de propulsie hibrid şi se laudă cu o autonomie impresionantă. În regim urban, acesta are zero emisii de CO2 pentru primii 45 de kilometri, după care motoarele TDI sau TSI din gama Seat vor interveni pentru a încărca bateriile sistemului hibrid şi pentru a angrena roţile din faţă. Opţional, clienţii Seat ar putea opta şi pentru un sistem de tracţiune integrală.Via Autocar
Ideea poate ca nu e rea daca ne gandim cui ar fi adresat: tinerilor care vor o compacta cu aspect tineresc, ceva mai inalta, carora Tiguan li se pare prea serios si/sau banal, iar Q3 e prea scump.