Jan Ake Jonsson crede cu fermitate că Saab va reuşi să aducă la zero balanţa dintre cheltuieli şi profit în 2012, cu puţin timp înainte de lansarea viitorului 9-3.
Jan Ake Jonsson, preşedintele şi şeful consiliului de administraţie al mărcii Saab, a declarat că este încrezător în şansele companiei de a aduce balanţa cheltuieli/profit la zero în 2012. Pentru a realiza acest lucru, Saab trebuie să vândă circa 85.000 de unităţi pe an, iar profitabilitatea va fi realizată în momentul în care va fi depăşită această valoare. Planul lui Jan Ake Jonsson este de a creşte vânzările la 125.000 de unităţi pe an în următorii ani. Marca suedeză va lansa trei modele noi în următoarea perioadă – incluzând versiunea SportTourer a noului 9-5, viitorul 9-3 şi crossoverul 9-4X.
Fabrica Saab din Trollhattan produce modelul 9-5 după o pauză de aproape patru luni în producţie. Suedezii au fost nevoiţi să oprească producţia de mai multe ori pentru a efectua tranziţia dintre GM şi noul proprietar al mărcii – Spyker Cars BV. Totodată, fabrica din Trollhattan a trecut printr-o reutilare după ce americanii de la GM au vândut echipamentele de producţie ale generaţiei precedente a lui Saab 9-5 chinezilor de la BAIC.
În acest moment, fabrica Saab are o cadenţă de producţie de 250 de unităţi pe zi.
Şeful mărcii Saab a anunţat că toate modelele pe care le vor construi aceştia vor fi echipate cu motoare supraalimentate cu un turbocompresor. Pe de o parte, acest lucru este un element caracteristic pentru producătorul suedez, iar supraalimentarea este necesară pentru obţinerea unui nivel optim de putere şi de emisii de CO2 în raport cu viitoarele cerinţe ale pieţei.
Via | EGMCarTech
.ce sa inteleg din acest titlu ?credeam ca va respectati si verificati de cateva ori inainte de a posta ceva.din respect pentru cititori macar
Mulţumim pentru sesizare.