Lansarea noului Rolls Royce Phantom a fost extrem de așteptată. Limuzina urmează a fi responsabilă de relansarea vânzărilor brandului, care au căpătat un ușor trend descendent câtă vreme vârful de gamă a schimbat generațiile.
Pentru a umple și mai multe showroom-urile și pentru a crește lista de comenzi, Rolls Royce nu exclude nici extinderea gamei cu alte modele, după cum o recunoaște însuși Torsten Muller-Otvos, președintele companiei britanice. Sunt vizate mai multe ediții speciale, bazate pe modelele actuale.
Asta nu înseamnă că există o presiune pentru creșterea brandului, ba chiar o asemenea mișcare ar putea afecta exclusivismul cu care Rolls și-a obișnuit clienții. „Nu ne interesează volumele. Clienții noștri nu vor să vadă alte Rolls Royce-uri pe stradă”, a declarat Muller-Otvos.
Cu toate acestea, englezii fac ultimele pregătiri pentru introducerea primului SUV din istoria brandului, mult așteptatul Cullinan. Acesta ar urma să crească și mai mult vânzările anuale, care în 2016 au sărit de 4000 de unități. Cu ajutorul lui Cullinan, Rolls ar putea trece de pragul de 5000 de unități în 2019.Oficialul susține că SUV-ul ar urma să aducă noi clienți în familia Rolls. În aceste condiții, pentru a nu supraaglomera gama, Rolls va trebui să renunțe la anumite produse. Iar vizate sunt variantele coupe și cabrio ale abia lansatului Phantom VIII. Acestea ar urma să nu mai fie dezvoltate. De altfel, în cazul vechii generații, aceste două variante au fost primele scoase din producție.
Locul lui Phantom Drophead Coupe și Phantom Coupe va fi ținut de frații mai mici Wraith și Dawn. Și pentru că am coborât în gama ceva mai mică a britanicilor, trebuie să spunem că președintele Rolls Royce a dat asigurări că nu vor exista modele poziționate sub actualul Ghost, limuzina dezvoltată pe platformă de BMW Seria 7 și sora cu patru uși a modelelor Wraith și Dawn.
via autocar
Sau de la Mini Cooper mai vechi :)))