CEO-ul Rolls-Royce consideră că segmentul SUV-urilor va avea o nişă de lux, ceea ce le-ar oferi un nou val de clienţi. Designerii mărcii lucrează deja la primele schiţe ale SUV-ului Rolls-Royce, chiar dacă acestea au rolul de a asista consiliul de conducere al mărcii în luarea unei decizii privind încadrarea unui SUV în gama conservatoare a mărcii britanice.
Probleme similare legate de spiritul conservator al mărcii au apărut şi la conaţionalii lor de la Bentley, după cum declarau reprezentanţii mărcii din Crewe la vremea respectivă. Rolls-Royce urmează o creştere precaută a portofoliului pentru a evita diluarea spiritului mărcii în favoarea creşterii vânzărilor de modele noi. Spre deosebire de alte mărci, cei de la Rolls-Royce mizează pe dorinţele clienţilor, evitând să introducă în gamă modele care nu sunt dorite de aceştia, cum a fost cazul prototipului electric 102EX, care nu a fost considerat interesant de clienţii Rolls-Royce care l-au încercat.Bentley se aşteaptă să vândă aproape 7.000 de unităţi ale SUV-ului în fiecare an, în vederea atingerii ţintei de 15.000 unităţi vândute pe an până în 2018, dictată de strategia concernului Volkswagen, care deţine marca din Crewe. O declaraţie anterioară a reprezentanţilor Bentley anunţa că SUV-ul ar putea fi produs în uzina din Bratislava, însă noul comunicat al englezilor confirmă menţinerea tradiţiei la fabrica din Crewe.
Via Bloomberg
Mai bine mai tarziu decat niciodata.
Din cate stiu exista...FF-ul arata ca un combi dar i se spune GT.