Seful Renault vorbeste despre viitorul model de 3000 $
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Modelul de 3.000 de dolari pe care Renault si Nissan intentioneaza sa il produca in colaborare cu compania indiana Bajaj Auto ar putea fi comercializat sub trei branduri, a declarat Carlos Ghosn.
"Suntem trei parteneri, asa ca v-o puteti imagina cu trei infatisari diferite", a afirmat Ghosn, citat de Mediafax. Reprezentantii Renault si Nissan discuta cu cei ai Bajaj, al doilea mare producator indian de motociclete, fezabilitatea construirii unui automobil foarte ieftin, care sa concureze cu masina de 2.500 de dolari produsa de grupul Tata Motors pentru piata din India.
Ghosn se va intalni, luni, la Pune, in apropiere de Mumbai, cu conducerea companiei Bajaj, pentru a trece in revista planurile. "Am vazut desenele. stim deja ce motor, transmisie si marime va avea masina, dar nu a fost construit inca un prototip", a spus Ghosn. El a precizat ca proiectul se afla inca in faza de preconceptie, dar ulterior lucrurile vor evolua foarte rapid.
Ghosn a reiterat ca lansarea ar putea avea loc in 2010, pentru a nu ramane prea mult in urma Tata Motors, care va prezenta propriul automobil ieftin cu un an mai devreme.
Presedintele aliantei franco-japoneze a aratat ca o alta optiune ar fi crearea unui nou brand, dar a subliniat ca unul din rolurile noului vehicul este sa atraga noi clienti pentru marcile Nissan si Renault."Este foarte probabil ca noul vehicul sa fie prima masina pentru multi oameni. Este important ca clientii sa fie familiarizati cu brandul companiei, in conditiile in care multe state emergente vor fi piete dezvoltate, in urmatorii zece, douazeci de ani", a spus Ghosn.
Noul automobil low-cost va fi testat mai intai in India, iar intr-o etapa ulterioara constructorii vor incerca sa lanseze modelul pe piete externe. "Intrebarea este daca acest automobil poate fi exportat in alte state, in special in cele dezvoltate", a spus Ghosn. El a explicat ca o cerinta importanta este calitatea masinii, pentru a nu dezamagi noii clienti. Pe langa asigurarea unui anumit nivel al calitatii, partenerii trebuie sa se asigure ca proiectul este rentabil.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Cei mai mari derbedei !!!! Si hoti !!!
prefer o Astra la mana a II-a pe care dau 7000-8000 euro la 80-90000 km. si am 4 airbaguri, aer conditionat, ABS, geameri si oblinzi elecrice si incazite, si inca vreo cateva optiuni, decat sa-mi iau un Logan nou, mai scump sau la aceiasi bani, dar cu mai putine optiuni...
Pana la urma fiecare isi ia ce considera...
A...si Astra este adusa chiar de mine, direct de la neamt din curte, deci chiar are km de pe bord...
P.S.mah voi sunteti tampiti?mai lasati fratilor loganu in pace da-l in mamicutza lui.lexmark si laurentiu,loganu e o masina buna,nu e nici foarte scumpa nici foarte ieftina,nici excelenta nici rabla.o masina pentru romanul de rand.nu ma credetzi?uitati-va la vanzarile care le-a avut.sau scoateti capul pe fereastra si sigur o sa vedeti un logan.deci,va rog frumos.iar tu lexmark,nu ma intzelege gresit.ma refer la capul ala in care ai instalati ochii,nu ala cu care gandesti....da chiar,gandesti?=))))
Am avut sase masini second , penultima fiind Hyundai , iar acu am Logan si sunt cel mai multumit , consum , fiabiltate si confort, ca am ceva km.
Domnilor luati masini noi ieftine , tinetile 3-4 ani si va garantez ca va desteptati cum zic ca m-am desteptat si eu.
Nu intru in service sa dau sarut mana si la pereti si nici nu sunt nevoit sa suport mofturui de genul vino maine , a da e jale , e praf piesa, aici curge asta costa, da si matale un vin ca aici vezi ce ... ,si cheltuielile adiacente nu intra in pret, etc.
Ce e nou are garantie , nu poate , nu are cum ca intretinerea unei masini noi sa fie mai scumpa decat la una veche.Daca e 3000 euro , sitine trei ani e ok, uneori dai 7000 euro pe un second TARE si in trei ani dai 3000 euro pe reparatii.Ce spui atunci nu ai castigat la loto? S-au gasesc un fraier sa scap de ea,iar astia vin singuri nu trebuie sa-i cauti.
Cat despre intretinere si reparatii...lasati-ma cu vrajelile, am condus tot felul de second-hand, o masina nemteasca veche de 4 ani cu peste 100000 km la bord functioneaza ca si una noua. Am acum o Skoda Octavia veche de 1 si 6 luni, are 26000km, am cumparat-o noua, functioneaza ca una noua, numai ca e second-hand deja :). Cu ce te incalzeste faptul ca ai garantie la masina noua daca e proasta?? Fiecare decide pentru el, insa timpul a demonstrat ce era de demonstrat - masinile japoneze sunt cele mai fiabile = cele mai putine defectiuni, urmate de cele germane.
Sigur ca teoretic e mai bun un Logan nou decat un Golf vechi de 4 ani :)...siguranta?? hahaha, am mai mare incredere intr-un airbag vechi de 4 ani montat pe Golf decat intr-un airbag nou montat pe Logan, ca sa nu mai spun de deformari etc. Nu puneti botul la vrajeala Renault cu masinile de 5 stele, testele sunt facute la 57 km/h. Inainte de Octavia asta pe care o am acum am condus 12000 km un Megane Sedan nou. Da, este ceva mai ieftin decat Octavia, dar este mult mai prost pe drum, adica se "balangane" la hopurile de pe Bucuresti-Constanta (a se citi "tangaj"). Asta pentru ca vezi Doamne e mai confortabila are suspensii mai moi. Oare cum o fi Loganu' ??
Siguranta soferului intr-o masina depinde de multe lucruri nu doar de stelele de la EuroNCAP.
Am condus 4 ani o Dacia 1310 si stiu ce spun, oconduceam frecvent cu 130-140 km/h. Acum stiu ca eram inconstient. Loganul e sigur mult mai bun pe drum decat Dacia veche, dar nu se compara cu masinile occidentale.
PUTIN PLATESTI, PUTIN PRIMESTI.
Treaba este gandita foarte bine de Renault.
Or sa recupereze banii prin piese si or sa se faca oameni pe spatele unor fraieri care inghit pastila. Este un cotet de masina, chiar seful de service ASV mi-a spus.
Pai sa zicem ca romanu nu are bani nici de benzina la Daciuta lui 1310, si ce sa faca? Sa se riste cu una second hand daca nu are cunostinte in materie de automobile, adica sa o cumpere din nu stiu ce targ la un pret umflat cu km dati inapoi..pai cred ca saracul deja are credit in banca pentru achizitionarea alteia, deci nu se risca la una second rupta si cosmetizata. Si ce sa faca romanul nostru, isi ia Logan ca e romanesc, "gaseste piese" - vorba lu' nea' Gigi din bloc si poate mai e si diesel, si uite asa romanul e multumit, are masina noua, diesel si cu garantie pe ea. Dar romanun nostru nu stie ca la aceeasi bani mai avea de ales si Chevy Aveo un Fiat (cam urat de altfel) si un Hyundai Accent (acceptabil). Dar romanul nostru care e orbit de marketingul Renault si patriot pe deasupra alege mandru Loganul. Asta e una dintre situatii mai sunt si multe altele. Poate ma lungesc, dar am vazut situatii de genul cu ochii mei...asta e...ne complacem!
Tot legat de ultimele doua comentarii, pot spune ca acum 3-4 ani daca nu ma insel piata second-hand era lejera, erau cateva parcuri auto mari, masinile mai aveau si carte service, abia incepusera "mare afacere a samsarilor si bisnitarilor" cu auto second-hand. Traiasca Germania si industria lor auto (ma intreb ce ar fi facut romanasii nostri daca nu era Germania mama lor la masini - sau asa cred ei, asta e alt subiect). In ultimul an daca iti iei masina second-hand (VW, Opel, Ford - astea tin fruntea SH) e ca la ruleta ruseasca, DAR, daca nu cunosti anumite aspecte legate de masini. Sau pe romaneste iti iei teapa de zile mari. Personal detin o masina aduse din Germania in 2004 si tin sa spun ca aproape mi-am luat teapa, ceva minor, dar nu asa de perfect cum zice romanul - dupa 100.000 e ca noua. E pe naiba. Ei fac astia 100.000 intr-un an pe autostrada, noi il facem in 3 ani pe drumurile patriei - decent vorbind. Dar aia 100.000 sunt facuti cu motorul turat in viteza a 5-a la 180 poate, si masina arata impecabil. Insa motorul, vai de el. Si uite de aia le dau nemtii in 2 ani, stiu ei ce stiu. Acum vorbesc la general, mai sunt ele si exceptii, dar se intampla, am vazut cu ochii mei astfel de masini, crede-ti-ma ca nu aberez.
Si din toate astea romanul nostru nu iese asa castigat. Ori second si poate teapa, ori Logan si banalitate maxima, ori ceva nou, dar ustura la buzunar. E inca greu in tara asta sa gasesti solutia perfecta la nivelul general de trai.
Sper sa nu imi scoata adminul comment-ul la cat am scris. Bafta la cumparat masini, de care or fi ele. Stima !
Am un BMW la mana II-a din Germania p kre am dat 12.000 dar nu l-as da p un parc d Logan-uri.
"Decat 300 d ani cioara mai bine 50 d ani vultur"
Multumesc.
80% din profitul pe care l-au inregistrat il au datorita firmelor si a institutiilor.
am un service "fantoma" in apropiere de casa unde repara masini accidentate in stare grava ...dar cand ies pe usa service-ului poti sa juri ca sunt noi(ML-uri,jaguar,opel,WV,BMW,C-uri,0000,masserati...doar masini ff. scumpe)...baga aia zeci de kilograme de chit in ele ...recunosc lucreaza ca niste profesionisti ...si care este rezultatul? ...masini masluite ("tarfe pierdute si jucate la zaruri") ... inca odata: LASATI OAMENII SA ISI CUMPERE SH-uri ...cum zicea cineva mai sus "e ruleta ruseasca"
sau cum se spune prin tara: inca un golan si-a luat dacia logan, io am albea si face ceva pe 50% din parcul auto al romaniei. hihihi
dar e imposibil sa nu se discute asa de aprins pe tema logan in ifecare articol..hai poate exagerez, dar in majoritatea trebuie sa fie unu care zice ceva de rau..si altu care zice ceva de bine :))
nu puteti sa inchideti ochii si sa nu va pese? ;;)
pe mine ma doare in 14 de logan si de renault..nu imi plac :-??..si nu ma intereseaza..si nu o sa imi cumpar ;;)
aa..in legatura cu masina aia ica si ieftina :). mie unu nu imi surade ideea. sunt asa de multe masini..si se fac din ce in ce mai multe :). oare cat vor mai tine resursele astea naturale?:))..sa vezi peste 20 de ani cum zac in gropile de fiare vechi milioane de masini pe combustie. si ce aer proaspat o sa fie ca mai bagam benzina ciuciu in ele :))..o sa ne ducem la serviciu cu smeul..pe culmile aerului :))
cata naivitate si frica din partea producatorilor ;))
Si haideti sa fim seriosi : Un proprietar de un "Second" s-a plans vreodata ca nu merge decat "EXTRAORDINAR" (va este rusine sa recunoasteti ca a-ti mai luat si tepe cu ele)...eee mai sunt si exceptii...