Șeful Renault: “Versiunile de serie ale lui Bigster vor aduce vânzări anuale de un milion de unități”

de Paul Cosma
Miercuri, 10.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunile de serie ale conceptului Bigster, care vor fi vândute sub brandurile Renault, Dacia și Lada, vor aduce vânzări anuale de un milion de unități, potrivit declarațiilor pline de optimism făcute de Luca de Meo, șeful grupului francez.

Prezentat în urmă cu o lună, conceptul Dacia Bigster se anunță a fi un SUV poziționat deasupra lui Duster, cu motorizări hibride și multe elemente din plastic reciclat. 

SUV-ul ar putea fi construit prin costuri similare producerii unui model de segment B, întrucât Alianța oferă numeroase sinergii în materie de platforme și motoare. Mai exact, Dacia va construi un model de segment C, folosindu-se de platforma CMF-B, pe care o găsim pe Logan și Sandero. 

CEO-ul Renault, Luca de Meo, a declarat că Bigster va avea versiuni de serie “distincte” sub brandurile Renault, Dacia și Lada, însă acestea vor avea “componente comune în proporție de 85%”. 

Șapte versiuni de serie pentru trei branduri vor rezulta din conceptul Bigster, producția lor urmând să fie realizată în 4 fabrici, potrivit lui de Meo. 

Șeful Renault spune că versiunea de serie pentru Dacia se va adresa clienților din mediul rural din Estul și Vestul Europei. 

Via Automotive News

Comentarii (22)

  • Dacia pentru țăranii din est da,asta este dacia voastră
    18 29
  • Dănuț Alin Niță
    Estimare vînzare 1mil.buc pentru 3 branduri
    ...???
    :::)))
    Ps: un coteț domnule
    :)))
    18 29
  • zise danut alin p__a
    15 20
  • Cu un pret adecvat ar putea vinde 1 milion pe an dar e destul de greu.
    Cu actuala burdusire a masinilor cu tehnologie si electricitate si umflarea preturilor, masinile ieftine mai simple si mai practice, au viitor.
    18 4
  • pai da
    @alex_cu_a_mic Din pacate tot ce inseamna electrificare nu este ieftin (deocamdata), ceea ce rezuma urmatoare chestie: in curand toate masinile noi se vor scumpi. Ma rog, pentru clasa premium nu e o problema, dar actualele masini de clasa medie si de jos ca sa mai poata fi vandute vor fi pline de tehnologie , ceea ce inseamna pret in plus. Si nu vorbim de o anume marca.... Asa ca pe viitor masinile noi vor fi mai scumpe, dar pentru noi romanii care luam masini SH deocamdata nu o sa fie o problema....
    14 3
  • Fulga Cosmin
    85% componente comune .
    Adică calitatea foarte slabă, mult plastic, mult zgomot in habitaclu, tablă subțire, motor cu consum de ulei, etc
    Oare cînd se vor rezolvă aceste defecte ??? Vor mărire prețului de vînzare raport calitate/preț lasă
    de dorit !!! Hoooooo
    20 17
  • pai da
    @Fulga Cosmin Domnule, fa un sondaj de piata sa vezi cat costa o masina noua hibrida, nu cred ca pretul este sub 20.000Euro fara ajutor de la stat. Ma rog una cat de cat decenta este cam 30mii (nu punem ajutorul de stat de la noi, pentru ca unele tari nu ofera sa de mult ca la noi). Si legat de ajutor, eu nu o sa fiu convins ca acel ajutor o sa fie oferit mereu, o sa vina o zi cand nu se mai da.... Daca o suma de 30K euro vi se pare accesibila, asta e... Pe viitor nu o sa vedeti masini noi ieftine in Europa.. Deocamdata masinile electrice nu sunt gandite pentru exploatare de 15 ani, cam dupa 10 ani o dam la recilat, caci bateria nu prea se schimba , sau daca se schimba costa destul de mult si nu cred ca renteaza.
    18 6
  • Edikkk
    poate nu conştientizează unii dar dezvoltarea României a fost făcută şi de Dacia, în special Dacia Logan !

    Mult mai bune decât 1300 sau nova.....

    Da, nu sunt Porsche dar nici multe mărci nu sunt.

    Fiind partea de eco buy Dacia rămâne termică şi cu Bigster va avea un mare succes !
    16 10
  • Fraierii din est , africa , america latina, nu au parte de decat de facaturi , si baietii destepti umplu buzunarele. Luati, baieti , luati la Kg. Nu aveti voi nevoie de 5 stele euroncap, garantie coroziune la tabla 12 ani si motoare turbo injectie directa 120-150 Cp. Luati cu gaz.
    9 6
  • Robert
    @dorin
    Ai dreptate frate - suntem o colonie cu forța de muncă ieftină. ATÂT.
    Siguranță și calitatea serviciilor angajaților Dacia sunt zero.
    10 4
  • Feisbuceala La Max
    O masina RECICLATA :)
    Pretul va fi tot RECICLAT ? :)))
    9 4
  • Edikkk
    măi Dorin, nu trebuie acuzaţi oameni nevinovaţi

    Nu e vina celor din Est că sunt săraci, apoi evoluăm.

    Este o mare diferenţă faţă de Dacia 1300 (Renault 12 sau 16 parcă), Logan primele ediţii şi Dacia Duster de azi.

    NU sunt BMW, dar totuşi 6 miliarde de oameni nu îşi permit Mercedes, BMW

    Faptul că suntem în curtea Germaniei şi ne-a umplut de SH-uri bășite de ei, şi uite avem şi noi BMW mai ieftin ca Loganul dar cu 300.000 km, nu înseamnă că ne permitem de nouă.

    Sunt pro electrice dar nu cu forţa.
    Sunt pro taxe poluare dar nu subjugatoare
    Sunt pro mediu dar nu ajutoare la bogaţi de 10.000€
    5 7
  • Edikkk
    Apropo vina este a Germaniei !!!

    România interbelică era MARE şi o ducea foarte bine !

    Producătoare de petrol PENTRU EA, de grâne PENTRU EA, chiar exista şi Malaxa, căi ferate, podul de la Cernavodă....

    Şi naziştii ne-au atras cu forţa întrun război care nu l-am vrut ca apoi să vină sovieticii şi care au măcelărit Estul.... şi după război încă 50 de ani cu comunismul....

    Dacă nu era Germania nazistă, nu ne ocupa Rusia sovietică şi noi, România eram ca în Vest.
    9 7
  • @Edikkk- Nu am acuzat oamenii nevinovati !
    Poate asteptam sa-mi schimb si eu rabla din curte cu un Logan nou si frumos ! Am vazut despre ce este vorba. Crezi ca atunci cand se va materializa desenul in realitate , va fi o masina de 5 stele cu garantie 12 ani la coroziune si motoare Renault care le folosesc pe masinile lor ? Sa dea Domnul ! Multumesc.
    10 1
  • @edikk
    La istorie si gramatica ai cele mai mari lipsuri. Macar esti bun de troleala.
    7 5
  • " La istorie si gramatica ai cele mai mari lipsuri. Macar esti bun de troleala."

    Multumesc.
    9 1
  • Mai Edi tu ai auzit de TESTAMENTUL LUI PETRU CEL MARE?
    1 4
  • Edikkk
    Măi deceii dvs ştiţi că este dovedit că acest testament nu a existat, este un fals ??

    Problema este că această petardă a prins la mulţi ruşi, cu cât mai extremişti, cu cât mai kgb-işti cu atât mai mult ?

    Şi mai proşti....

    Ştiai că din acest motiv rusificarea Rep. Sovietice Moldova a fost cea mai dură, mai cruntă din tot spaţiul sovietic? Din toate republicile sovietice?

    De aceea Rusia cea mai întinsă ţară din lume, iar ca URSS imensă, şi-a dorit o fâşie din România???

    Pentru că au vrut neapărat să testeze rusificarea unui popor latin, ca astfel când imperiul va fi din Pacific până în Atlantic, să ştie dacă pot rusifica Franţa, Spania, Portugalia.

    Imperiul răului - Rusia.

    Celălalt - China.

    Sunt multe de vorbit şi ce reprezintă fiecare (din acestea două şi apoi fiecare ţară)

    PS deci ce experimentul Piteşti, uitaţi-vă la Rep. Moldova, unde în Transnistria există încă .... Sovietul Suprem!!!??!
    Iar acum 10 ani, Rep Moldova era dominată de Partidul Comunist!!!???! Lucru care nu mai exista în nicio ţară ex URSS !!!



    Experimentul rusificării
    2 2
  • Nu mi spui o noutate... dar daca am fi fost neutri in ww2 iar noi am fi avut alta soarta legat de urss ... imi pierd timpul vb cu tine la fel ca despre subiectul mașini electrice vs diesel ... știut fiind faptul ca in condițiile date urss a avut in România cel mai mare procent de dominare din tot fostul bloc comunist
    1 2
  • Edikkk
    Meai dci, eu încerc în general să fiu decent cu lumea şi foarte rar jignesc direct sau gratuit


    dar de-alde "imi pierd timpul vb cu tine" ....

    chiar şi când nu ne contrazicem tu ai aşa o ură gratuită


    Ai probleme dle dci, rezolvă le că e păcat

    PS da, înafara URSS, blocul comunist non sovietic, România a avut comunismul cel mai dur

    Graniţa între fraţi (RO MD) devenind astfel cea mai dură, crudă, dureroasă
    3 1
  • Pînă la urmă francezii de la Renault , trimt inginerii din România la școală în URSS ....unde am ajuns cu globalizarea ????
    :)))
    2 0
  • Precedentul comentariu era o întrebare pt edi ... nicidecum o afirmație...
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru