Potrivit diverselor studii, electrificarea este, fără îndoială, cea mai bună soluție pentru un viitor cât mai "curat". Comisia Europeană este de acord cu asta, tocmai de aceea vrea să interzică vânzările de mașini pe benzină, diesel și hibrid până în 2035.
Anul trecut, șeful BMW a spus că nu este întru totul de acord cu acest lucru, iar, recent, și șeful Volkswagen s-a poziționat de partea celor care consideră că o strategie agresivă în acest sens ar face mai mult rău decât bine.
Acestora li se alătură acum și Luca de Meo, cel din fruntea Renault. Potrivit acestuia, trecerea mult prea rapidă la mașini pur electrice ar putea dăuna mediului înconjurător pentru că vânzările de motoare cu combustie internă nu au ajuns la apogeu.
Oprirea investițiilor în modernizarea acestor propulsoare (și redirecționarea lor către sistemele de propulsie electrice) le-ar face mai poluante decât sunt în prezent.
Revenind la șeful Volkswagen, Herbert Diess susține că este prea devreme pentru trecerea la full electric.
Cerere există din partea clienților, dar infrastructura existentă în acest moment nu este încă pregătită.via Autocar
Iar ideea ca de maine sa fie doar electrice nu se poate pune in practica, nu ai cum sa incarci atatea masini indiferent de infrastructura, asa ca tot termica benzina, diesel sau gpl este baza.
Stiu ca urmeaza sa zici ca am diesel sh adus din Germania cu 1000 de euro, hai te rog.