Seful Renault-Nissan: "Am depasit criza"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Seful grupului Renault-Nissan a anuntat ca alianta pe care o conduce a trecut de criza financiara si se ocupa cu rezolvarea problemelor cauzate de aceasta. Carlos Ghosn se alatura astfel celor care considera ca economia mondiala este in crestere, iar ca situatia economica se imbunatateste, iar momentul dificil al crizei a trecut. Mai mult de atat, Carlos Ghosn considera ca posibilitatile financiare din lumea auto au revenit la un nivel normal, motiv pentru care vanzarile vor reveni la normalitate.
Cu toate acestea, Carlos Ghosn anunta ca nu se asteapta ca producatorii de automobile sa inregistreze o crestere spectaculoasa a vanzarilor in urmatorii ani si nici o revenire rapida a vanzarilor in urmatorul an. Mai degraba, presedintele aliantei Renault-Nissan se asteapta la o revenire lina si treptata, care va dura cativa ani. In tot acest timp, Carlos Ghosn se asteapta ca mai multi producatori de automobile sa se uneasca, sau cel putin sa formeze anumite colaborari pe termen scurt. Anuntul facut de Carlos Ghosn este optimist, dar tendinta actuala a economiei pare sa confirme spusele brazilianului.
Via | AFP (inreg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Din vara lui 2010 intram iar in criza. Si nu o spun eu, o spune Greenspan, fostul sef al trezoreriei SUA.
De undeva trebuie sa inceapa o schimbare a starii de spirit.
Asta e talent de comerciant transpus la scara mare; nu vad nimic genial aici. Oricum declaratiile astea si semnificatia lor vor fi cat de cat valabile mai tarziu in Rmania. Criza aici a venit mai tarziu si probabil va pleca la fel.
scrii ca sa te afli in treaba... Renault nu castiga mai bine de pe urma Dacia pentru ca are o marja de profitabilitate mica.
e normal... vinzi masini ieftine, castigi mai putin. Adevaratul castig e e de pe urma Clio, Megane, Laguna, Koleos, Scenic, Espace etc. care s-au vandut numai in 2008 in peste 2.4 milioane de exemplare. Dacia a vandut si ea bine in 2008, dar ce inseamna 257.000 de unitati comparativ cu 2.4 milioane ?! creier de gaina!
@Maka
Carlos Ghosn e un om al concretului si un vizionar in acelasi timp, dar cu siguranta CV-ul si nivelul tau de inteligenta il depaseste pe al lui de iti permite sa-l judeci asa ...
Cat despre Ghosn, s-a trezit vorbind. Ori oamenii astia sunt cu adevarat dobitoci si nu inteleg ce inseamna o criza, ori sunt indoctrinati sa vorbeasca asa ca sa-i auda lumea si sa zica: "da dom'ne, uite ce zic aia, ca a trecut criza...deci putem merge sa ne luam masina".