Şeful Renault-Nissan: "10% din maşinile pe care le vom vinde în 2020 vor fi electrice"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi majoritatea publicului interesat de fenomenul auto este încă sceptic la ideea de a accepta vehicule electrice, constructorii auto sunt încrezători în succesul produselor lor cu zero emisii.
Carlos Ghosn, preşedintele alianţei Renault-Nissan, este unul dintre susţinătorii maşinilor electrice şi nu ezită să îşi reafirme convingerea că acest tip de mobilitate va deveni un succes în următorii ani. Ghosn este de părere că actualul Leaf şi viitoarele modele electrice cu sigla ZE din curtea Renault vor reuşi să intre în graţiile tuturor.
"Încă sunt convins că până în 2020 vehiculele electrice vor totaliza 10% din vânzările noastre. Nu am nici o îndoială că vehiculele cu zero emisii vor fi acceptate de publicul larg", a declarat Ghosn.
Pentru a-i convinge şi pe cei mai sceptici, preşedintele alianţei a anunţat că Nissan va extinde producţia lui Leaf şi dincolo de graniţele Japoniei, mai exact în Statele Unite. Decizia este oarecum surprinzătoare, având în vedere că modelul electric s-a vândut în doar 27.000 de exemplare la nivel global. Japonezii sunt însă optimişti şi estimează anul acesta vânzări vânzări cuprinse între 20.000 şi 25.000 pentru Leaf în SUA.
Carlos Ghosn nu se opreşte însă aici. electrice.
El mizează pe ofensiva electrică a gamei Renault ZE şi crede că în 2016 alianţa nipono-franceză va vinde, cumulat, 5 milioane de maşinivia l turbo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Or sa vanda alti 30 - 50 % electrice in lume in 2020
Chiar am si nume nu sunt acolo un mascarici oarecare.
Masinile hibride si cele electrice vor vedea o dezvoltare fantastica in ciuda guvernelor care traiesc pe spinarea soferilor care le dau fondurile la pompa de benzina.
Pana in 2020 vor aparea pe piata masini de serie cu celule solare pt incarcare.
China care este cel mai mare producator de bateri si motoare electrice si celule solare vor impinge aceasta technologie pe toate pietele mondiale chiar daca sub embleme mondiale.
Marea intrebare este:
De unde vor mai suge guvernele?