Electrificarea este cuvântul de ordine în industria auto. Marile companii din domeniu și-au setat deja obiective importante în acest sens, iar nemții de Porsche nu fac excepție. Până în 2030, compania din Stuttgart vrea ca 80% din gama de modele să fie electrificată.
Acest fenomen a atins deja modele "clasice" precum Cayenne și Panamera, iar 718 Cayman și Boxster urmează și ele să devină mai prietenoase cu mediul înconjurător.
De asemenea, noua generație Macan este așteptată să debuteze cu un sistem de propulsie 100% electric.
Fanii celui mai emblematic model de la Porsche, 911, pot sta deocamdată liniștiți. Celebrul model sport nu renunță la motorul termic, cel puțin până în 2030. Anunțul a fost făcut chiar de șeful companiei, Oliver Blume.
"Vom continua să construim modelul 911 cu motor cu ardere internă. Conceptul mașinii nu îi permite să devină 100% electrică, din cauză că motorul este în spate. Dacă adaugăm greutatea bateriilor în spate, mașina va fi imposibil de condus" a spus oficialul german.
Asta nu înseamnă că Porsche 911 nu va primi vreun fel de electrificare în anii următori.
Dacă se va întâmpla asta, Oliver Blume spune că sistemul de propulsie va fi inspirat de prototipul 919 Hybrid, de la care inginerii au avut foarte multe de învățat.via CNBC
Lupta continuă cu şi mai mult patos! Deviza noastră, a dujmanilor lu’ planetă, este: niciun pas înapoi!!!
Nu e vina VAG că au unii clienţi atât de p....i.
Ei vând extrem de scump pentru cine neapărat vrea.
Profitul să meargă.
Inteleg ca esti fan electrice, dar aici se vede ca esti un copil.
Pai cine vrea sa ia un 911 nu se gandeste la costuri, are alte prioritati.
Prioritatile respective nu se pot explica logic.