Anul trecut, Peugeot a reușit să vândă peste 2.1 milioane de mașini, cu 10.4% mai multe decât în 2016. O contribuție consistentă a avut-o segmentul SUV-urilor, care au înregistrat vânzări majorate cu 60% și respectiv 600.000 de unități livrate în 2017.
CEO-ul Jean-Philippe Imparato a vorbit într-un interviu despre planurile pe care Peugeot le are pentru acest an, mai ales în contextul scăderii vânzărilor diesel de pe unele piețe europene.
“Tranziția către mașinile electrice este stresantă pentru toată lumea, dar noi avem o abordare simplă. Din 2019, fiecare model pe care îl vom lansa va avea o versiune electrificată, inclusiv noul 308. În funcție de reglementările și caracteristicile fiecărei piețe, trebuie să oferim clienților produsele cele mai potrivite. Nimeni nu știe cum va evolua această tranziție și de aceea trebuie să avem un răspuns global,” a declarat Jean-Philippe Imparato pentru publicația Automotive News Europe.
Șeful Peugeot are 2 obiective pentru Europa în acest an.
Primul dintre ele este ca, în fiecare țară, Peugeot să aibă o cotă de piață mai mare pentru clienții de flote decât în cazul clienților individuali. Al doilea obiectiv trasat de CEO-ul constructorului francez este creșterea cu 10% a vânzărilor pe segmentul LCV (vehicule comerciale ușoare).Oficial a spus recent că Peugeot este bine poziționat ca să profite de vânzările bune pe care le-a avut în 2017 și să lanseze “câteva proiecte de SUV-uri interesante”.
Via Autonews
Comentarii (1)