Anul trecut a fost unul reușit pentru cei de la Peugeot, francezii reușind să vândă peste 2.1 milioane de mașini, cu 10.4% mai multe decât în 2016. O contribuție consistentă a avut-o segmentul SUV-urilor, care au înregistrat vânzări majorate cu 60% și respectiv 600.000 de unități livrate în 2017.
Noile reguli mai stricte privind reducerea emisiilor de CO2, impuse la nivel european, nu reprezintă un obstacol pentru menținerea unui trend crescător al vânzărilor Peugeot.
Șeful constructorului, Jean-Philippe Imparato, susține că aceste ținte vor fi îndeplinite “cu siguranță” până în 2021, fără să fie nevoie de lansarea “unor modele electrice dedicate”.
“Cu siguranță vom atinge obiectivele privind emisiile CO2 pentru 2021. Nu avem nevoie să lansez o mașină electrică dedicată și să am pierderi ca să ating aceste ținte. Vom lansa un mix de propulsii ca să ne protejăm operațiunile. Vrem să avem un plan de business profitabil și sustenabil. Cu alegerile corecte, vom reuși să respectăm noile reguli fără să pierdem bani” a declarat Jean-Philippe Imparato.
Vânzările Peugeot din 2017 au reprezentat mai mult de 66% din totalul înregistrat la nivelul PSA.
Prin comparație, celelalte branduri din grup nu s-au descurcat prea bine, cu scăderi pentru Citroen (7.5%) și DS (38.5%).
Vânzările Opel nu au fost incluse în statistica PSA pentru 2017, din cauză că procesul de preluare și integrare s-a finalizat spre sfârșitul anului.
Via Autocar
Comentarii (0)