Într-o schimbare de strategie a concernului francez PSA Peugeot-Citroen, Peugeot va încerca o abordare mai apropiată de segmentul premium. La vremea anunţului oficial privind această măsură, francezii spuneau că noul 208 GTI va fi primul model care va urma această filozofie. Însă, Maxime Picat, şeful Peugeot, spune că a remarcat deja beneficiile eforturilor de a schimba orientarea mărcii din Sochaux. Acestea se reflectă în principal asupra gamei 208, care se bucură de vânzări peste aşteptări, în special pentru versiunile de top.
”Doar 15 procente din vânzările de 208 reprezintă modele entry-level, pe când 35% reprezintă nivelulurile de echipare de top. În trecut, modele precum 2008 reprezentau doar o fracţiune din vânzările realizate în segmentul B, dar peste 10 ani vor reprezenta 20 de procente din totalul segmentului. Credem că 2008 are echilibrul perfect între robusteţe şi funcţionalitate, cheia succesului în segment”, explică Maxime Picat, şeful mărcii Peugeot.
Picat este la conducerea mărcii franţuzeşti din luna octombrie a anului trecut. În trecut, Maxime Picat a lucrat la divizia din China a concernului PSA Peugeot-Citroen. Acum, noul şef al mărcii din Sochaux se bazează pe marjele de profit ridicate ale lui 208 şi de viitoarele sale variante pentru a asigura profitul mărcii pe care o conduce. Gama 2008 este următorul pariu al francezilor, fiind echipată cu materiale de calitate superioară, constructorul aşteptând rezultate bune la vânzări din partea acestui model. Gilles Vidal, şeful departamentului de design de la Peugeot, spune că modelul 2008 este ”cu doi sau trei paşi în plus în materie de calitate şi calitate percepută” în comparaţie cu predecesorii şi echivalenţii săi din gama constructorului francez. Vidal spune că volanul de dimensiuni reduse ajută modelul să se distanţeze de competitori, atât prin aspect, cât şi prin senzaţia de precizie şi agilitate conferită.Via AutomotiveNews (înreg.)
Bafta maxima!