Şeful operaţiunilor de la Lotus s-a mutat la Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Frank Tuch, fostul şef al departamentului de operaţiuni de la Lotus se va transfera la Volkswagen începând cu data de 1 septembrie. Frank Tuch a venit la Lotus în luna mai acestui an şi a lucrat opt ani la Porsche înainte de mutarea la producătorul britanic de modele sport. În cei opt ani la Porsche, Tuch a reuşit să ajungă pe postul de şef al departamentului de calitate. Şeful Grupului Volkswagen, Martin Winterkorn, este un mare admirator al muncii lui Tuch şi consideră că acesta este unul dintre responsabilii rezultatelor bune obţinute de Porsche în Studiul Initial Quality de la J.D. Power din 2010 – în care Porsche a obţinut prima poziţie.
Sarcina lui Tuch în cadrul Volkswagen este de a conduce mărcile Volkswagen şi Audi pe poziţii superioare în cadrul clasamentului J.D. Power pe viitor. Winterkorn consideră că rezultatele slabe din studiul J.D. Power le împiedică pe cele două mărci ale concernului Volkswagen să atingă vânzări ridicate pe piaţa din Statele Unite ale Americii.
În 2010, Volkswagen a obţinut locul trei de la coadă în clasamentul J.D. Power, iar Audi s-a clasat sub media industriei.Frank Tuch l-a înlocuit pe Hans-Joachim Rothenpieler, în vârstă de 52 de ani, pe postul de şef al departamentului de calitate al Volkswagen. Rothenpieler a fost numit managing director al departamentului de dezvoltare la Volkswagen Sachsen GmbH. Hans-Joachim Rothenpieler l-a înlocuit pe Frank Loeschmann, care a devenit noul reprezentant al Grupului Volkswagen pe piaţa din India.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (2)