Declaraţiile făcute recent de Karl-Thomas Neumann şi Dan Akerson contrastează cu opiniile lui Thomas Sedran, actualul CEO al Chevrolet Europe, care a declarat la Salonul Auto de la Frankfurt că interacţiunea dintre Chevrolet şi Opel este "foarte mică". În trecut, Thomas Sedran a fost şeful de strategie al mărcii Opel şi a fost şi CEO interimar al mărcii din Ruesselsheim până când a venit Karl-Thomas Neumann la conducere.
Prin mutarea şefului de strategie al mărcii Opel la conducerea Chevrolet, cei de la General Motors speră să evite canibalizarea ulterioară a celor două mărci prin delimitarea clară a produselor viitoare. Actualul CEO al mărcii Opel, Karl-Thomas Neumann, spune că marca din Ruesselsheim este pe drumul cel bun, reuşind să-şi păstreze cota de piaţă în primele zece luni ale anului cu acelaşi nivel obţinut în 2012. Odată ce această afirmaţie va fi confirmată de datele ACEA, Neumann se va putea mândri cu o realizare importantă pentru marca Opel, a cărei cotă de piaţă a scăzut de la un an la altul în ultimii 15 ani. Cu toate acestea, CEO-ul Opel susţine că nu există încă motive de sărbătoare, deoarece 2014 va fi un alt an dificil, dar marca pe care o conduce se aproprie cu paşi siguri de profitabilitate, graţie măsurilor luate pentru a reduce cheltuielile din reţea.Via Automotive News (înreg.)
Malibu era clar peste Insignia,acum cu fecelift-ul Insigniei sunt cam la acelasi nivel.
Captiva e peste imbatranitul Antara la orice aspect.
Opel si Chevrolet nu sunt masini proaste,prietene.
Chevrolet a crescut calitativ mult in ultimii ani.
In ultimul top al fiabilitatii Chevrolet era pe o pozitie mai buna decat VW si Nissan.
Clasament fiabilitate estimată Consumer Reports 2013
Poziţie Marcă Număr modele evaluate Schimbare poziţie faţă de 2012
1 Lexus 8 +2
2 Toyota 26 -
3 Acura 4 +4
4 Audi 10 +4
5 Mazda 6 -1
6 Infiniti 8 +3
7 Volvo 3 +13
8 Honda 16 -2
9 GMC 7 +3
10 Subaru 10 -5
11 Scion 2 -10
12 Buick 6 +9
13 Mercedes-Benz 9 +1
14 Porsche 3 N/A
15 BMW 12 +1
16 Kia 7 -6
17 Chevrolet 15 -2
18 Chrysler 4 +5
19 Ram 2 +6
20 Volkswagen 14 -2
21 Hyundai 18 -4
22 Nissan 15 -9
23 Jeep 5 -4
Una e "suitul" in masini si alta e situatia in service.
Fa-te prieten cu un consilier service de la Opel/Chevrolet si vezi ce-ti spune despre cum sta treaba cu defectele. O sa ai niste surprize mari si deloc placute. De fapt, orice mecanic cu experienta stie cum sta treaba cu marcile astea acum.
Nu de alta, am mai spus-o, dar mi-a trecut la un moment dat o factura de import al unei Insignia si m-am crucit cat de mic e pretul la iesire din fabrica. Ce sa mai zic de Chevrolet...