Şeful Opel schimbă politica de marketing: "Vom avea maşini mai accesibile"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel a decis să facă o întoarcere de 180 de grade a politicii de marketing pentru a realiza maşini mai accesibile, anunţă Automotive News. Totul face parte dintr-un plan derulat pe termen lung, care vizează recuperarea clienţilor tradiţionali ai mărcii Opel, pe care marca germană i-a pierdut în ultimii ani pe fondul creşterii preţului de bază al modelelor din portofoliu. Între timp, nemţii vor să ofere modele mai ieftine şi să-şi mărească gama de modele, pentru a avea acces la mai mulţi clienţi. Totodată, Karl-Friedrich Stracke a anunţat că Opel nu va renunţa la investiţiile în noile sale modele, aşa cum au făcut unii constructori, totul în încercarea de a oferi produse noi cu capacităţi superioare.
"Trebuie să ne recâştigăm clienţii. Am crescut preţurile la Opel prea repede. Pe viitor, vom face modificări pentru a face maşinile noastre mai accesibile. Vom face şi o investiţie semnificativă în portofoliul de produse al mărcii Opel. Am observat cu interes faptul că o parte din competitorii cheie ai mărcii Opel au anunţat planuri de a reduce investiţiile în produsele noi.
Produsul este rege şi totodată cheia succesului în viitor.", a declarat Karl-Friedrich Stracke într-un interviu acordat Automotive News.Întrebat despre o eventuală canibalizare cu marca soră a Opel în Europa, Chevrolet, Stracke a declarat că mărcile nu sunt văzute de clienţi ca fiind în competiţie, deci nu va fi o problemă dacă Opel va reduce preţurile. Cei de la Opel vor lansa 23 de noutăţi până în 2016, incluzând modele precum Mokka şi Adam, dar şi 13 propulsoare noi, unele dintre ele formând trei familii noi de motoare. Noua strategie a mărcii Opel vizează recâştigarea vechilor clienţi şi atragerea de clienţi noi, totul în încercarea de a obţine profitabilitate sustenabilă pe termen lung. Măsurile necesare creşterii profitabilităţii la Opel vor implica şi eficientizarea producţiei la uzinele mărcii şi strângerea legăturilor cu PSA Peugeot-Citroen, noul partener General Motors în Europa.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Cine vrea sa vada calitatea Opel, sa dea o fuga pe la un service Opel si sa intrebe consilierii, mai dupa perdea, cum sunt masinile.
Sau sa se intrebe de ce la un moment dat se dadeau Opel-urile si cu 20%+ discount.
Articolul la care faci referire era despre Renault, nu despre Opel
@PLO - cel mai probabil ei se refera ca vor scoate multe modele mai acesibile , gen mokka, adam , corsa si nu ca vor transforma insignia intr-o masina de 10 mii de euro.
VW o face masini la indigo, dar Opel nici macar la sfert nu se apropie ca tehnologie si robusutete, si asta o recunosc fara sa-mi placa nici macar o marca nemteasca, pe care le consider toate mincinoase la raportul pret-calitate, in special cele de top. Hai sa lasam treaba cu designul, ca nu designul face o masina buna, si oricum e de gust treaba cu e frumoasa sau e urata. Mergi pana la nemti si o sa afli o vorba veche despre cine isi cumpara in general Opel. Nici macar ei ca natie n-o mai fac. Pun pariu ca in cativa ani Opel se va afla exact in situatia lui Saab, de altfel pe ce a pus mana GM a transformat in scrum. Pacat, faceau niste masini exceptionale odata.