Şeful Mercedes: "Cu vechiul SL, Steve Jobs a dovedit că este un geniu"

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 09.01.2012
Dieter Zetsche, preşedintele Mercedes, a declarat în cadrul evenimentului de lansare a noii generaţii SL, că Steve Jobs, proprietar al vechiului model, a dovedit că este un geniu.

Mercedes a venit la Detroit cu noua generaţie SL, model ajuns deja la a şasea generaţie. Dieter Zetsche, preşedintele executiv Mercedes, a ţinut să introducă roadsterul printr-o referire directă la poate cel mai celebru client al vechii generaţii, Steve Jobs, fondatorul Apple, trecut în nefiinţă anul trecut.

Zetsche a povestit tuturor celor prezenţi despre pasiunea lui Jobs pentru modelul german, pe care îl cumpăra la fiecare şase luni. Şeful companiei din Stuttgart a lămurit această situaţie misterioasă şi a clarificat motivul pentru care fostul director Apple nu îşi înmatricula niciodată maşina.

"Domnul Jobs şi-a condus întotdeauna Mercedes-ul SL AMG fără plăcuţa de înmatriculare a statului California. Pe de o parte era conştient de faptul că acest accesoriu răpea din frumuseţea maşinii, iar designerii noştri sunt de acord cu asta.

Pe de altă parte însă, Jobs a reuşit să conducă maşina fără un număr de înmatriculare, pentru că a exploatat de fiecare dată o scăpare a legii americane.

Aceasta susţine că un proprietar nou poate să ţină în circulaţie o maşină nouă, fără numere de înmatriculare, timp de şase luni. Pentru a se asigura că nu încalcă niciodată legea, Jobs îşi cumpăra un Mercedes SL AMG nou la fiecare şase luni.

Pentru mine, ambele motive sunt dovada unui adevărat geniu", a încheiat Zetsche prelegerea dedicată celui mai faimos client al vechii generaţii SL.

Urmaşul său, pe care Steve Jobs nu a mai apucat să îl vadă, a debutat oficial la Salonul de la Detroit şi urmează să ajungă în showroom-uri lunile următoare.

via | drive

Comentarii (10)

  • gretos
    27 26
  • Evident ca domnului Dieter i se pare geniala ideea cumpararii unui SL AMG nou de 2 ori pe an...
    51 2
  • Ce imbecil...... mai bine nu declara nimic ! E ca si cand ar fi spus
    < pacat ca a murit Steve Jobs ca era un cumparator fidel al modelului si faceam ceva bani de pe urma lui >
    26 15
  • B
    E nitel diferita povestea. SJ era inteles cu un dealer, ala ii dadea masina noua la fiecare 6 luni si o primea inapoi pe aia "veche" pe care o putea revinde ca fiind fosta masina a lui SJ. Super reclama pentru dealer. Nu avea nemtii nicio treaba cu aranjamentul lor.
    27 2
  • Marian
    Asta cu merele era un chitros. La ce sa inmatriculeze masina sa plateasca taxa de prima inmatriculare, doar nu era sa o inscrie in circulatie in Bulgaria (Mexic). Plus ca nu isi facea griji de schimbul de ulei si alte consumabile pe care trebuia sa le caute pe la diverse tarabe, pt ca se stie in reprezentanta sunt de 3 ori mai scumpe....
    10 12
  • fakiru
    @Marian
    Jobs era chitros??!!!! Esti pe langa.... S.J nu avea numere la masina pt ca i le furau fanii de fiecare data in parcare.Nici vorba de taxe si ce mai spui tu.
    10 10
  • blahhh
    se poate mai jos de atat? pe langa faptu ca-s cele mai putin fiabile masini si au cele mai mari costuri medii de reparatie
    2 22
  • stupida reclama
    Cred ca modelul anterior (in special cel cu facelift) arata mai bine decat asta....
    Odata cu SJ va apune si SL ul....
    1 1
  • @all
    Dieter: "Pe de o parte era conştient de faptul că acest accesoriu răpea din frumuseţea maşinii"
    Deci???
    0 0
  • Calingura
    Marian glumea.
    Naiba stie ce era in mintea lui Jobs dar probabil smecherie curata.
    La o adica daca tot umbla in hainele alea de calugar boschetar macar isi permitea luxul sa schimbe masina cand vroia.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru