Șeful Mercedes-Benz dorește relaxarea normelor noi de reducere a emisiilor de CO2

de Tiberiu Safta
Marti, 24.09.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ola Kaellenius, șeful Mercedes-Benz, se alătură poziției Asociației Constructorilor Europeni de Automobile de a solicita relaxarea și amânarea normelor de reducere a emisiilor de CO2. Șeful mărcii germane subliniază că preferințele clienților nu pot fi ignorate.

Cei mai mulți producători auto europeni, în frunte cu Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), au cerut Comisiei Europene să amâne introducerea viitoarelor norme de reducere a emisiilor de CO2. Acestea urmează să intre în vigoare de anul viitor, iar mașinile produse începând din acest an vor trebui să nu depășească un nivel mediu de 95 de grame/km de CO2.

Înainte de această cerere, producătorii și-au exprimat îngrijorarea cu privire la viitorul industriei auto europene. Luca de Meo, șeful Renault, a precizat că producătorii riscă amenzi în rândul miliardelor de euro și chiar o producție redusă cu cel puțin două milioane de vehicule.

Acum, Ola Kaellenius, șeful Mercedes-Benz, se alătură poziției ACEA de a relaxa și amâna aceste norme de emisii de CO2. CEO-ul grupului german a subliniat într-o declarație că preferințele clienților nu pot fi ignorate și se declară un susținător al propunerilor lui Mario Draghi, fostul prim-ministru al Italiei, de a stimula competitivitatea europeană.

În acest sens, Kaellenius a declarat că ar "aproba aproape fără rezerve" un raport recent al oficialului italian și că țintele cu noile norme de emisii sunt "greu de atins."

Poziția lui Kaellenius cu privire la această temă vine la câteva zile după ce Mercedes-Benz a avertizat că ar putea urma scăderi pentru marca germană din cauza problemelor de pe piața chineză. Recent, Mercedes-Benz a pus capăt unui parteneriat cu chinezii de la BYD și a cedat toate acțiunile mărcii de mașini electrice premium Denza către aceștia. În ciuda evenimentelor recente, Kaellenius este încrezător și spune că Mercedes-Benz "este pe drumul cel bun" în ceea ce privește planurile sale de reducere a costurilor.

via Economica

Comentarii (14)

  • Care sunt producatorii care vor normele relaxate si de ce???
    Mercedes a fost si el cumva implicat in dieselgate si a turnat?
    https://dieselgate.legal/news/mercedes-faces-legal-fallout-in-dieselgate-after-court-orders-damages
    La puscarie cu oamenii corupti!
    Lumea nu vrea putoare! Clientii vor sustinere si infrastructura pentru electrice, nu softuri mincinoase!
    Decat sa investiti in aspect, AMG, liniute si figuri, mai bine ati cheltui banii pentru sanatate!
    11 15
  • @Mihai
    Mercedes cam ramasese la coada, l-ai cam ocolit, baga mare, sa recuperezi .
    8 5
  • preferințele clienților nu pot fi ignorate, cica.

    de-ar fi doar inofensivul co2 care iese pe teava termicelor, dar problema grava e ca nu e doar el.

    pe langa co2, avem particule canceroase de funingine si oxizii de azot (NOx), adica otrava pura care ne ucide incet dar sigur in fiecare zi.

    in traducere libera, ceo-ul MB solicita asa: va rugam, draga Comisie, aparati incompetenta noastra de a produce masini curate intru indesarea in continuare a buzunarelor noastre largi si pe spinarea sanatatii prostilor care trag in piept noxele fara sa comenteze prea mult. faceti orice, amanati reglementarile de poluare (cel mai bine ar fi sa le anulati direct), bagati taxe vamale, orice doar aparati-ne, ca daca lasati libera piata e ca si cum ne-ati lasa cu chilotii in vine si ne termina chinezii.
    9 12
  • @hater
    Indiferent de numele ales, ramai acelasi bolnav
    5 6
  • @14:26 foarte buna argumentatia ta, debordezi de inteligenta
    8 4
  • asa cum atunci cand mergi pe trotuar nu scuipi pe cel care trece pe langa tine, civilizatia incepe timid sa se infiripe si pe carosabil.

    incepe asadar sa nu mai fie acceptabil social sa scuipi cu noxe si fum otravitor in plamanii celor care circula pe langa tine, asta in conditiile in care cei din vehicule inchise mai au un filtru de habitaclu, o recirculare, insa cei de pe moto, biciclete si pietonii de pe trotuar, n-au nicio sansa.

    retrograzii cu dificultati de adaptare sociala si ignorantii cu doza mare de miserupism (da, aia care parcheaza pe trotuar blocand pietonii sau la supermarket pe locurile rezervate persoanelor cu handicap), care vor incerca totusi sa-si pastreze vechile metehne egoiste si nu vor intelege sa se conformeze, urland in gura mare ca aia reprezinta o parte din libertatea lor, vor trebui fortati sa renunte la a mai produce externalitati negative in jurul lor, indiferent ca o fac cu un passat luat de la o groapa de gunoi din germania sau cu un mercedes de 200k.

    categoriile vulnerabile detin majoritatea si daca reusesc sa constientizeze la nivel de societate raul pe care il accepta tacit in fiecare zi, pot si au tot dreptul sa ceara scoaterea din orase a noxiciunilor.

    ca orice libertate, libertatea de deplasare se poate intinde doar pana acolo unde nu afecteaza pe cei din jur. nu inseamna ca pledez pentru disparitia totala a termicelor, ci doar pentru utilizarea in orase a mijloacelor de transport public sau a celor personale dar nepoluante.
    10 9
  • cand ramanem fara argumente, incepem cu "nu pledez pentru disparitia termicelor ", fix asta faceti unii radicali de pe aici si de peste tot, nimeni nu vrea interzicerea electricelor, dar voi vreti interzicerea termicelor, este vorba de acea validare cu care behaia unu pe aici, va considerati superiori, dar e doar o impresie gresita
    9 8
  • dupa cum am mai spus, eu vreau interzicerea termicelor in orase.

    pe sosele extraurbane, campuri, coclauri si paduri puteti merge cat va tin balamalele.
    3 10
  • Propun ca evacuarea sa fie în cabină, nu în afara ei. Să vedem atunci către sunt preferințele consumatorilor.
    Practic, ce ne spune nea ăsta e că preferința e să otrăvească aerul pentru toată lumea, care lume ar trebui să respecte asta.
    Eu zic să își otrăvească aerul pe care îl respira ei și atunci toată lumea va respecta preferința lor.
    12 6
  • Orice tehnologie dăunătoare mediului și sănătății trebuie interzisă, dacă exista alternative.
    10 3
  • Mihăiță rămâne fără aer în UK, ar putea sa importe din Norvegia, cred ca cele două țări au relații bune .
    12 11
  • Nu știu dacă Mihăiță e în uk. Cred că pe mine ai vrut să mă muști de fund.
    Notează-ti în palmă dacă te-ai ramolit.
    10 11
  • Elektrikkk
    Câtă nesimţire !!!

    Cei care au făcut Diesel gate vor să polueze în continuare, deşi planul UE este ultra cunoscut de ani de zile, dacă nu zeci de ani.

    Mercedes când nu era cu chinezii, făceau nişte porcării de Smart electrice !!.... Apoi a făcut alianţa cu chinezii, apoi chinezii au preluat marca.

    Ştiţi acum cum arată Smart electric făcut doar de chinezi ??? MULT, MUUULT MAI BINE decât orice a făcut vreodată Mercedes !!
    2 3
  • Ori mihaita ori mateiut tot 2 panarame sunteti.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru