Șeful Mercedes-Benz: "Cred că am fost "beți" când am aprobat hypercar-ul AMG One"

de Alexandru Monenciu
Marti, 24.05.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful Mercedes-Benz, Ola Kallenius, a recunoscut într-un interviu recent că aprobarea hypercar-ului AMG One nu a fost o decizie prea inspirată. "Cred că am fost beți când i-am dat undă verde," a declarat acesta.

În urmă cu 5 ani, Mercedes-Benz venea la Salonul Auto de la Frankfurt cu o mașină care a furat toate privirile. Este vorba despre hypercar-ul AMG One, o mașină de stradă echipată cu un sistem de propulsie hibrid, derivat din cel folosit în Formula 1.

În total, ansamblul dezvoltă peste 1.000 de cai putere. Numai că, în realitate, constructorul din Stuttgart s-a lovit de mai multe probleme în ceea ce privește acest AMG One, astfel că lansarea pe piață a fost amânată de mai multe ori, iar livrările către clienți nu au început nici până în acest moment.

Acum, Ola Kallenius, șeful Mercedes-Benz, recunoaște că aprobarea acestui model nu a fost o decizie prea inspirată.

"Echipa de la AMG și divizia High Performance Powertrain Formula 1 au venit la noi în urmă cu aproximativ 4 ani și au spus "avem o idee grozavă, hai să instalăm un motor de Formula 1 într-o mașină de stradă". Trebuie să verific notele de ședință, dar sunt sigur că am fost beți când am acceptat," le-a spus Kallenius celor de la Autocar.

Atât șeful producătorului din Stuttgart, cât și directorul de marketing, au declarat că vom auzi vești despre AMG One "în câteva săptămâni."

Producția lui Mercedes-AMG One va fi limitată la doar 275 de exemplare.

Prețul unuia pornește de la 2.27 milioane de euro.

via Autocar

Comentarii (5)

  • La noi este o vorbă că din beție te mai trezești dar din prostie niciodată. Pentru că acest mare mahăr nu are cum să se trezească contabil fiind.
    11 3
  • @ r, îmi amintești de înțelepciunea copiilor: de obicei, cine zice ala este!
    După logica ta, e plin de contabili care sunt angajați la AMG și HPP F1 pentru a construi hypercaruri.:))
    Toto Wolff tot o școală economica a absolvit și uite ce " prostii" a făcut la Mercedes!:))
    Ca sa conduci un Consilu de Administrație al unui producător auto global nu trebuie sa fii un inginer genial, trebuie sa știi cum sa organizezi si sa conduci o afacere, cum sa organizezi și sa folosești geniul inginerilor/ economiștilor/ avocaților etc. pe care ii conduci.
    Dacă ai sa te uiți în boardurile companiilor mari, pe lângă economiști și ingineri ai sa vezi filologi, istorici, filozofi și multe alte calificări fara legătură directa cu domeniul de activitate. Niste nepricepuți!:)))
    12 7
  • Mircea Badea
    sa o faca f1 electrica si se si ieftineste. sau sa scape de ham-hamul de tinichea..
    5 7
  • @pRtz
    Și dacă ei își recunosc, prin vocea cea mai autorizată, greșeala (prostia), tu de ce ții să ne lămurești că nu-i așa ?
    5 0
  • Un grup de oameni intr-un anumit context au luat o decizie care acuma se dovedește greșită, da parca ar fi prima sau ultima. Ce legătura are asta cu faptul ca-s ingineri, doctori, avocați sau contabili habar nu am. Dacă unul este de aceeași profesie cu mine îmi va creste sau scădea mie leafa? Adică, specializarea lor nu are legătura cu ce au decis si nici cu noi sau cu profesiile noastre. Nu fac teoria succesului, dar sunt nenumărate exemple in care profesia si job-ul propriu zis par ca nu au prea multe in comun (am spus cu un motiv). Pe funcții de management este important cum știi sa-i pui pe alți la treaba nu să le arați tu ce tare ești… dacă ai ajuns acolo deja ai demonstrat asta.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru