Şeful Lamborghini: "Nu vom folosi turbocompresoare până în 2020"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În condiţiile în care tot mai mulţi constructori de renume apelează la o cilindree redusă şi un turbocompresor cu scopul de a reduce consumul şi emisiile, tot publicul se aştepta ca soluţia să fie adoptată şi pe piaţa supercarurilor. Unii au ales această modalitate, însă alţii continuă să ţină la tradiţia care i-a consacrat.
Este şi cazul celor de la Lamborghini, care au exclus varianta folosirii unui turbocompresor în viitorul apropiat. O declară însuşi Stephan Winkelmann, CEO-ul Lamborghini: "Momentan nu vom adopta această soluţie. Nu o văd în segmentul maşinilor super sport de-a lungul acestui deceniu, însă nici nu pot spune că ea nu va fi adoptată mai devreme sau mai târziu. Viitorul poate căpăta o formă proprie atunci când există reglementări de poluare. Tot ce pot să spun este că orice dezvoltare viitoare a tehnologiei nosstre se va face în deplină concordanţă cu tradiţia din Sant'Agata Bolognese", a concluzionat Winckelmann.
Noua generaţie a modelului de succes Gallardo va lăsa loc unui succesor abia peste doi ani şi, deşi mulţi se întrebau asta, nu va beneficia de un turbocompresor şi de o cilindree mai redusă.
Lamborghini promite să nu facă astfel de compromisuri momentan. Cu toate acestea, colegii de grup din Ingolstadt au lăsat să se înţeleagă că iau în considerare ideea unui Audi R8 disponibil într-o versiune cu turbocompresor.via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)