Designul versiunii finale ar urma să fie inspirat de conceptul Urus, prezentat în 2012 în cadrul Salonului de la Beijing. Conceptul era echipat cu un motor de 600 CP, însă performanţele versiunii de serie sunt încă un secret. În orice caz, cei de la Lamborghini şi-au reafirmat sprijinul pentru motoarele aspirate şi refuză încă hibrizii, ceea ce îi va obliga să apeleze la soluţii interesante pentru a asigura reprize demne de renumele mărcii.
Fratele său de platformă vândut sub sigla Bentley va fi cel mai puternic şi cel mai scump SUV de pe piaţă. Cei de la Lamborghini nu au vorbit încă despre date precum preţuri şi performanţe, dar ne aşteptăm ca acestea să se ridice la exclusivismul cu care ne-a obişnuit marca din Sant'Agata. Spre deosebire de Lamborghini, italienii de la Ferrari nu plănuiesc niciun model în acest segment, după cum nu plănuiesc niciun model cu patru uşi, preferând să trimită clienţii care cer aşa ceva la alte mărci din portofoliul Fiat Group.
Pe piaţa din SUA, a doua ca volum la nivel global, SUV-urile au reprezentat 30.9 procente din autoturismele vândute în 2013, o creştere faţă de 2012, potrivit estimărilor de la Autodata Corp. SUV-urile de toate felurile şi dimensiunile au devenit mai populare în 2013 decât au fost în 2012, numeroase modele înregistrând creşteri la nivel global şi pe pieţele individuale. Tocmai de aceea, până şi producători precum Rolls-Royce iau în considerare asemenea modele. Amânarea lansării lui Urus şi EXP 9F le-ar putea oferi un avantaj celor de la Maserati, care pregătesc o versiune de serie a lui Kubang pe o platformă modificată de Jeep Grand Cherokee.Via Bloomberg
Corect ! Probabil o sa se vanda bine in Romania unde sunt cele mai proaste sosele din UE. Iar doritori de Urus cu ceva posibilitati materiale sunt destui pe la noi cat sa le faca vanzare buna celor de la Lamborghini....sau VAG :).
Sa auzim numai de bine !
Se stie ca aceastia (doritorii) sunt mari amatori de natura. De deplasari pe coclauri si drumuri neumblate. Ce sa mai, "neshte" exploratori. Evident, cele mai proaste drumuri din EU ar putea sa le provoace bataturi in f..d daca n-ar avea un Urus.
Noi astia, pamantenii, ne vom multumi cu masini (de vreo 4-5 ori mai ieftine ca un Urus) care nu ne vor produce dureri de... cap. Pentru ca ne pierdem vremea pe Dorobanti ori pe trotuarele de pe litoral unde ne-am parcat troacele fix pe doua locuri de parcare pentru ca parcarea era mai mult goala, nu de altceva.. Apoi lancezim pe la o masa cat mai aproape de strasse cu niste mutre plictisite sa ne vada pitzele ce valoare avem.
Deci da, Urus va avea succes in Romania asta plina de "doritori cu posibilitati".