"Maşinile noastre nu sunt produse pentru a merge de la punctul A la punctul B. Numărul mediu de kilometri parcurs de fiecare posesor Lamborghini ese foarte coborât, ceea ce înseamnă că avem clienţi care cumpără de fapt accesul la acest brand, cumpără o maşină de la noi pur şi simplu pentru că vor să-şi îndeplinească un vis. Ei folosesc maşina din când în când pentru a ieşi seara sau pentru o călătorie de weekend", spune directorul mărcii italiene, care susţine că, din acest motiv, impactul pe care Lamborghini îl are asupra emisiilor este insesizabil. "Nu avem niciun impact asupra emisiilor de CO2 la nivel mondial", spune Winkelmann.
În aceste condiţii, germanul de 50 de ani spune că un eventual model hibrid este exclus pe moment.
"Nu aş vrea ca o astfel de maşină să fie produsă de constrângerile guvernamentale, ci de evoluţia tehnologică. Conceptul Asterion (n.r. un hibrid plug-in prezentat în 2014 la Salonul de la Paris) a avut rolul de a demonstra capacităţile noastre în domeniul tehnologiei, nu avem niciun plan de a produce în serie acest concept. Am vrut să adunăm reacţii din partea presei şi din partea fanilor şi a clienţilor. A reieşit că inovaţia e minunată, e importantă, dar doar pentru elementele-cheie ale unui supercar, nu doar de dragul de a inova", afirmă omul care conduce Lamborghini din 2005.Conform statisticilor oficiale, Lamborghini a vândut anul trecut 2530 de maşini la nivel mondial, cifră care este văzută de CEO-ul mărcii ca una foarte bună. "E clar că vom fi întotdeauna mici şi foarte exclusivi în comparaţie cu alţi producători de maşini de lux, chiar dacă acest lucru nu ne face neapărat viaţa mai uşoară. Dar strategia noastră se bazează pe două modele, unul V10 şi unul V12, iar faptul că am vândut de trei ori mai puţin decât Ferrari ne face mult mai exclusivişti.
Pentru noi este însă foarte important să vindem mai puţin decât cererile existente", spune directorul brandului din Sant'Agata Bolognese.via Car and Driver
"E clar că vom fi întotdeauna mici şi foarte exclusivi în comparaţie cu alţi producători de maşini de lux"
cand ai un concern in spate mi se pare nesimtita declaratia. Ferrari e principalul concurent si e la mintea cocosului ca trebuie sa-ti asumi succesul sau insuccesul acestei batalii
Domnu' CEO, du-te naibii! o spun ca un fan al modelelor clasice Lamborghini