Instalat în poziția de CEO al Jaguar Land Rover în septembrie 2020, Thierry Bollore este artizanul unei noi strategii a grupului britanic JLR. Intitulată “Reimagine”, noua strategie presupune schimbări radicale la nivelul celor două companii din grup.
Cea mai importantă noutate este transformarea Jaguar într-un brand 100% electric. Mai exact, britanicii vor lansa doar modele cu emisii zero începând cu 2025.
Thierry Bollore pregătește și “transferul” Jaguar într-un segment superior de preț, la momentul lansării viitoarelor modele electrice.
“Luxul pornește de pe la 100.000 de lire sterline”, potrivit unei declarații făcute de Thierry Bollore pentru presa britanică. Astfel, Jaguar ar urma să concureze cu producători precum Porsche sau Bentley, față de competitorii premium germani.
Bollore susține că, pentru Jaguar, concurența cu BMW sau Audi a fost dăunătoare: “Clienții văd mașinile noastre, le plac, le testează, dar totuși merg și cumpără un Audi sau un BMW.
Trebuie să schimbăm abordarea și să devenim originali.”Șeful Jaguar nu a oferit deocamdată alte detalii cu privire la strategia sau lansările viitoarelor modele electrice ale companiei britanice.
Via Automotive News (înreg.)
Inca o dovada ca imaginea vinde, nu masina. Spune-i omului ca are in fata ceva scump, si il va cumpara bucuros pentru ca sigur e ceva ”calumea”.
Ăsta e adevărul.
totusi le admir curajul pentru ca vor schimbarea. cu trecerea pe electic si eliminarea motoarelor pe combustie vor scapa cu siguranta de sursa problemelor care le-au cauzat atatea batai de cap, atat lor ca producatori, cat mai ales clientilor, care s-au simtit, pe buna dreptate, batjocoriti.