Instalat la cârma JLR în septembrie 2020, Thierry Bollore spune că una dintre prioritățile sale a fost și este creșterea calității și fiabilității în rândul gamelor de modele.
Fostul șef de la Renault consideră că, din cauza problemelor privind calitatea percepută, Jaguar Land Rover pierde anual circa 100.000 de unități care ar putea fi vândute către clienți.
Jaguar și Land Rover se află la coada unui clasament de calitate întocmit recent de JD Power pentru piața din Statele Unite.
“Nemulțumirea clienților a fost cu adevărat dăunătoare pentru vânzări. Am ratat oportunități uriașe," a explicat Bollore.
Potrivit conducerii companiei, viitoarele modele JLR vor deveni mai “simple”, astfel că vor fi predispuse la mai puține probleme de calitate datorită procesului de producție care “nu va mai fi la fel de complex”.
Jaguar va lansa doar modele 100% electrice începând cu anul 2025, iar primul Land Rover electric va fi prezentat în 2024, conform noii strategii a grupului britanic.
Via Automotive News (înreg.)
Ştiu, ştiu, “păcatul mărturisit este pe jumătate iertat”. Numai că, pe de altă parte, e-Era va îngropa alte…calităţi, printre care, fără doar şi poate, ASPECTUL ESTETIC. De pildă, doar nu vă închipuiţi avalanşă de materiale naturale în viitoarele limuzine (non-englezeşti, sic! – dacă nu cumva şi ele…).
Şi acum, să rostim în cor, sacadat şi tare motivul magic şi implacabil: RE-DU-CE-REA COS-TU-RI-LOR (implicit, a personalului de producţie).
PS. Bre Bolloré, lasă, bre, vrăjeala eufemistică (am fost un fraier absolut crezând că, ieşind din UERSS, vă veţi lepăda şi de năravurile aferente…ah, stai, matale eşti francez, dar, vorba unui mucalit, tot un drac!). Ce înseamnă “mai simple” ? Zi-o p-aia frontală şi abrazivă: minimalism arhitectural, rece, impasibil, condiţionat de high-tech-ul suveran. Adică daţi-vă cu tesla în degete.
Oricum, desi estetic recunosc ca sunt reusite, sunt doua lucruri critice care m-au determinat sa nu-mi pierd vremea cautand masini de la ei. Interiorul extrem de nepotrivit pentru mine si fiabilitatea ireal de proasta. Doar la gandul ca as avea asa ceva in fata casei, pe banii mei, imi face pielea gainii.
Pacat. Si te lasa cu atat mai perplex cu cat, de fapt englezii sunt o forta in Formula 1 si in motorsport in general. Nu pot sa inteleg cum un popor atat de pragmatic si cu inclinatii evidente spre tehnica si matematica a ramas cu industria auto praf si pulbere, intrata pe mana tuturor. De la greii industriei germane, pana la pisatul boului din asia cu traditie zero in automobilism. Sic transit gloria mundi.