La jumătatea lunii iunie, șeful Audi a fost arestat în Germania în dosarul trucării emisiilor diesel. Procurorii au spus atunci că Rupert Stadler a fost reținut de teamă că acesta ar vrea să ascundă dovezi în legătură cu scandalul Dieselgate.
Acesta fusese investigat pentru fraudă și publicitate falsă în scandalul trucării emisiilor. Prin urmare, Stadler a fost suspendat din funcție, iar conducerea Audi l-a numit șef interimar pe Bram Schot, unul dintre membrii board-ului, responsabil de vânzări și marketing din septembrie 2017.
Potrivit presei germane, Bram Schot (foto) spune acum că și-ar dori să rămână în funcție pentru o perioadă lungă de timp: “Sunt disponibil să fiu CEO Audi pe termen lung și mi-ar plăcea foarte mult”.
Principalul său concurent pe post ar fi Markus Duesmann, recrutat de grupul Volkswagen de la BMW, văzut ca înlocuitorul perfect pentru Rupert Stadler la șefia Audi. Însă, contractul lui Duesmann cu BMW expiră în septembrie anul viitor, iar o clauză îi interzice să meargă la un constructor rival în următoarele 12 luni.
Via Automotive News
Da-n orice caz știrile de genul ăsta confirmă teoriile conspiro- și din domeniul auto (apropo de mafia celor 3 mari *premiumiști* nemți între care se plimbă continuu oamenii importanți.)
Lăsînd însă și auto-omertele, și foamea de putere/mălai deoparte, ultimul paragraf m-a băgat într-o ceață densă - dar poate-s eu mai greu de cap. :-)
- Unde te vezi in urmatorii 5 ani?
- Neacuzat, liber si fara catuse!