Johan de Nysschen, şeful Infiniti, a confirmat lansarea unei noi nave amiral pentru anul 2016. Modelul va fi un coupe cu patru uşi care se va lupta în segmentul lui Porsche Panamera.
Esential
2016
este anul în care va debuta un rival al lui Porsche Panamera din partea Infiniti.
Infiniti va lansa peste doi ani un coupe cu patru uşi care va deveni vârful de gamă al mărcii. Vestea vine de la Johan de Nysschen, şeful mărcii japoneze, care a discutat cu americanii de la MotorAuthority despre planurile companiei.
Noul coupe cu patru uşi de la Infiniti va fi încadrat deasupra lui Q70 (fostul M) şi va avea avea un frate orientat spre performanţă. Coupe-ul de performanţă care va împărţi platforma cu viitoarea navă amiral de la Infiniti se va lupta, cel mai probabil, în segmentul lui BMW Seria 6 Coupe şi Mercedes-Benz S-Klasse Coupe. Lansarea coupe-ului respectiv este aşteptată pentru anul 2017, fiind programată la un an de la coupe-ul cu patru uşi.
"Dacă va fi construit, mă aştept ca motorul său V6 supraalimentat să dezvolte peste 500 CP", spunea şeful Infiniti la prezentarea
conceptului Q50 Eau Rouge la Salonul Auto de la Detroit.
În ambele cazuri, motorizarea va fi un V6 supraalimentat, deoarece japonezii de la Infiniti au decis să renunţe treptat la V8-uri în favoarea propulsoarelor cu şase cilindri în V. Decizia a fost legată strict de costurile de dezvoltare ale unui motor nou şi de faptul că unitatea trebuie să fie viabilă pentru până la 15 ani de îmbunătăţiri în vederea lansării de noi modele, iar un V8 ar fi nepotrivit având în vedere tendinţele globale de reducere a emisiilor de CO2 şi a cilindreei.
Iniţial, se zvonea că vârful gamei Infiniti va folosi platforma lui Nissan GT-R R35, dar
reprezentanţii Infiniti au infirmat această posibilitate.
Şeful Infiniti a reconfirmat lansarea lui Q30, un hatchback de segment compact. Această lansare este programată să aibă loc până în 2015. După aceea, Infiniti va lansa noua generaţie a lui QX50, crossoverul premium al mărcii japoneze,
cunoscut până de curând cu numele de EX.
La finele anului 2012, Infiniti anunţa o
schimbare de nomenclatură, prin care toate crossoverele urmau să fie denumite QX, în timp ce berlinele şi coupe-urile deveneau Q.
Via MotorAuthority
Sa auzim numai de bine !
Confortul si sportivitatea sunt incompatibile, ( cu exceptia unor modele care au suspensie cu adevarat inteligenta ce pot face ca o masina sa se comporte total diferit la apasarea unor butoane, ) dar premium cu sport nu vad dc ar fi incompatibil, de exemplu daca te urci la bordul noului 911 o sa constati ca este finisat perfect, materiale de calitate, dotari arhisuficiente si este cat se poate de sport in comportament.
911, nu are pic de personalitate fata de F-Type. Am incheiat discutia.
Sa auzium numai de bine 1
Cum se scria desconspirat sau deconspirat ? pffff..........
Ce fan masini englezesti copile ? Dupa ce ca esti deosebit de prost fiindca nu ai curajul sa comentezi sub logo-ul ''dan_grc'', acum se pare ca esti si orb. BAIATU, eu nu am fost si nu voi fi niciodata fanul unor marcii care nu fac altceva decat sa isi bata joc de oameni, adica de spalatii pe creier ca tine. Eu sunt doar fan asiatice si Volvo, fiindca Volvo chiar am avut. Si era mai bun decat orice Mercedes care fura dupa el la capitolul siguranta. Acum am un 1310 cu motor V6 supercharger de la dezmembrari, foarte potent si face cacao orice M3. Asa ca vin'o naibii cu harbul ala sh de E39 si hai ''sa ne dam'' .
Si ar mai fi ceva, cand niste oameni intregi la cap imi vor spune ca ''sunt bou sau prost '' atunci o voi lua drept semnal de alarna, insa nu dau doi bani pe moralitatea ta, si nu esti capabil sa scrii 3 randuri fara sa te erijezi. Am puterea si taria sa raspund in fata oricui si oricand ,, sifonarii chiar daca o fac in gluma tot sifonari raman .. da-i omului informatia si nu cere nimic in schimb daca esti un justitiar adevarat dar ai grija sa fii corect , DA Grecule cel sub anonimat ?ai inceput sa cauti cate un suc pe forumuri ? Nu o sa sa mai continui discutia aici , am explicat si am raspuns cu aroganta celor ce au vrut a fi aroganti . Salutare pacaliciule.
ce ma enerveaza e ca a inceput sa ma distreze sa citesc comentariile tembele ale unora care n-au nimic de a face cu tehnologia auto, nici macar pe departe