Şeful Hyundai America de Nord: "Am trecut de stadiul de maşină ieftină"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
John Krafcik, CEO-ul diviziei americane a Hyundai, a declarat că marca sud-coreeană a devenit un jucător important al industriei auto. Schimbarea a fost prezentată plastic de directorul diviziei americane Hyundai printr-un joc de cuvinte: "dintr-o marcă value am devenit o marcă valoroasă". Noua identitate a mărcii Hyundai este simţită atât prin atributele noilor modele, cât şi prin preţul acestora. Pe piaţa din SUA, oficialul a declarat că majoritatea clienţilor erau dispuşi în 2011 să plătească 96% din preţul de listă al unui model, spre deosebire de 2009, când doar 86% au dorit să plătească preţul întreg. Valoarea tranzacţiilor a crescut cu 14% din 2009, dar reputaţia Hyundai pentru calitate/preţ a devenit mai puternică.
În apărarea mărcii, Krafcik a explicat că marca sud-coreeană nu a crescut peste noapte, Hyundai având nevoie de 25 de ani pentru a atinge o cotă de 5.1 procente pe piaţa americană. Vânzările Hyundai pe piaţa din SUA au crescut cu 20 procente în 2011 faţă de anul anterior, atingând 645.691 de unităţi.
Elantra a remarcat o creştere a vânzărilor de 41 procente faţă de anul anterior, iar vânzările lui Sonata au crescut cu 15 procente. Per ansamblu, piaţa auto din SUA a crescut cu 10 procente în 2011 faţă de anul anterior, deci Hyundai a înregistrat o creştere remarcabilă.Motivaţia din spatele reuşitelor Hyundai vine direct de la strategia de dezvoltare a modelelor, spune Krafcik. În trecut, modelele Hyundai erau dezvoltate pentru a atinge standardul industriei şi ajungeau pe piaţă cu un dezavantaj faţă de rivalii lor la momentul lansării. Între timp, Hyundai a decis să dezvolte produse care să depăşească normele industriei, moment în care situaţia s-a schimbat favorabil pentru constructorul din Coreea de Sud.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
V-am zis eu in urma cu mai mult de 1 an, ca Hyundai si Kia vor urca foarte sus.
de 2 ani de zile au anuntat miscarea asta de urcare in segment a produselor lor.
totusi tre sa confirme cu noile produse ca merita pretul pretins.
2. Este normal ca Optima sa fie mai buna decat Elantra, pentru ca Medie > Compacta
P.S daca nu stiati, elantra este sedanul lui I30 in Europa!