Recent, gigantul german Volkswagen și-a prezentat strategia pentru viitor, denumită "New Auto". Printre anunțurile potrivit cărora motoarele cu ardere internă vor dispărea treptat din oferta Grupului, s-au strecut și unele declarații referitoare la performanțele unor mărci din portofoliu.
Spre exemplu, Herbert Diess, președintele Grupului Volkswagen, a susținut că brand-ul de sine stătător Cupra a întrecut Alfa Romeo în ceea ce privește vânzările.
În prezent, cei doi producători au în portofoliu câte două modele fiecare: Born și Formentor pentru Cupra (nu luăm în considerare versiunile Cupra ale unor modele de la SEAT) și Giulia și Stelvio reprezintă mașinile comercializate de Alfa Romeo.
Cu alte cuvinte, cele două mărci nu prea sunt rivale în acest moment. Singurul lucru pe care îl au în comun fiind caracterul sportiv al modelelor pe care le vând publicului.
Ar putea deveni rivali, însă, de anul viitor. Alfa Romeo a confirmat lansarea modelului Tonale, SUV-ul compact urmând să fie disponibil cu un sistem de propulsie plug-in hybrid.
via Motor1
:))))))))))))
Pe lângă Alfa Romeo.... eheheee...
Nu o să ajungă niciodată Cupra, cu personalitate şi frumoasă precum Alfa Romeo.
Seat este maşina comună, Cupra fiind scoasă ca marcă separată, precum DS din Citroen, nu este marcă "maşină comună"
Dealtfel, articolul, titlul, zice despre CEO al lor, CEO VAG că cumpăra Cupra cu Alfa Romeo.
Ok?
:)