Şeful GM: Restructurarea Opel trebuie accelerată
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dan Akerson, şeful General Motors, a declarat recent că divizia europeană a companiei trebuie să accelereze şi să regândească restructurarea mărcii Opel. Deşi situaţia GM Europe este pe drumul cel bun, Akerson susţine că piaţa din Europa urmează să treacă printr-un "nor", în urma căruia vor scădea vânzările. Opel a înregistrat pierderi în ultimii ani, iar cei de la GM Europe încearcă să remedieze problemele prin restructurarea mărcii. Potrivit primelor estimări interne, marca urma să devină profitabilă începând cu 2012, dar socotelile americanilor ar putea fi încurcate de situaţia economică a unor state din Europa.
Uzinele GM din Europa lucrează la doar 80% din capacitate, pe fondul cererii reduse pe respectiva piaţă. Previziunile companiei de a atinge un echilibru între venituri şi cheltuieli ar putea fi prea optimiste pentru anul 2011, având în vedere pierderile de 292 milioane de dolari înregistrate în al treilea sfert al anului curent. Oficialul General Motors a declarat că problemele întâmpinate în prezent în Europa sunt aceleaşi cu cele care au dus la colapsul american al corporaţiei: producţia ridicată şi cererea insuficientă.
Aşadar, pe lângă faptul că uzinele europene nu produc la 100% din capacitate, cei de la GM pierd bani şi din cauza vânzărilor slabe.Dan Akerson a dat exemplul unor competitori din Europa care au început să se adapteze la noua situaţie. Directorul GM a vorbit despre francezii de la Peugeot, care au disponibilizat 6000 de persoane în Europa. În timp ce americanii se gândesc la reducerea forţei de muncă, sindicaliştii din Europa îşi anunţă nemulţumirea privind aceste intenţii. Totodată, Akerson subliniază necesitatea companiei de a-şi reduce pierderile şi de a-şi mări marja de profit pentru a putea reinvesti mai mulţi bani în dezvoltarea produselor noi.
Via | DetroitNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Acelasi management idiot va rezolva si Opel-ul daca GM nu primeste de la bolsevici niste basculante de dolarei. Nu de alta, dar reforma pe care o prevede nea Caisa asta seamana izbitor cu reforma pe care o face Basel prin Rumanica de vreo 3 ani...
http://www.youtube.com/watch?v=1hhJ_49leBw
Nu sindicatele sunt de vina pentru situatia actuala a industriei auto americane sau a orasului Detroit, oricat de jalnic ar arata el...Sindicatele au o vina foarte mica pentru situatia actuala (dupa parerea mea, nu au nici o vina). Vina cea mai mare este a managementului care a cedat mult prea usor (si se pare in schimbul unor avantaje mai putin ortodoxe) niste drepturi (a se citi privilegii chiar) fara a urmari interesul general pana la urma: supravietuirea companiei.
O vorba veche suedeza spune ca "nu-i prost ala care cere ci ala care da"... Muncitorii germani de la Volkswagen sunt sindicalizati si extrem de vocali si, ce sa vezi, Volkswagen nu a dat faliment desi nu-si bate joc de proprii muncitori...