Dan Akerson, actualul CEO al General Motors, a declarat că modelele Adam şi Cascada ar fi potrivite în portofoliul Buick, anunţă AutomotiveNews. Potrivit lui Akerson, aceste modele ar fi perfecte atât pe piaţa din SUA, cât şi pe piaţa din China, servind marca Buick atât din punctul de vedere al diversităţii portofoliului, cât şi în ceea ce priveşte plusul de imagine adus de acestea. Din păcate pentru Akerson şi pentru fanii Opel din SUA, cele două modele au fost proiectate înainte de insolvenţa General Motors din 2009 şi nu au fost proiectate şi pentru această piaţă. Practic, americanii n-au nicio şansă să le primească pe Cascada şi Adam în forma actuală fără modificări majore, schimbări pe care GM nu intenţionează să le opereze.
"Cascada este o decapotabilă scumpă, care ar necesita modificări numeroase pentru a fi potrivită pentru piaţa din SUA. Acest lucru adaugă atât costuri, cât şi complexitate", explica Steve Girsky, vicepreşedinte General Motors, la prezentarea lui Opel Cascada, derulată în cadrul Salonul Auto de la Geneva.
Reprezentanţii GM nu s-au prezentat în ceea ce priveşte adaptarea lui Adam pentru piaţa din Statele Unite ale Americii, modelul fiind un potenţial competitor al lui Fiat 500 şi Smart ForTwo, două modele care au cucerit deja inimile publicului american. În ciuda declaraţiilor care neagă debutul lui Cascada sau Adam pe piaţa din SUA, cei de la Buick sugerează în continuare lansarea de modele noi în perioada următoare. Mark Reuss, preşedintele GM North America, le-a spus celor de la AutomotiveNews că Buick este pregătit pentru "ceva special", fiind anunţate trei posibilităţi: o decapotabilă, un coupe sau o berlină care să devină vârf de gamă. În prezent, gama Buick include mai multe modele preluate de la Opel, printre care se numără Insignia şi Mokka.Via AutomotiveNews (înreg.)
Bine ca recunoaste ca nu-si merita banii.
Buick are suv-ul Enclave,care este cu cateva clase peste ragalia numita Antara.
Sper sa nu se ajunga pana intr-acolo incat sa-mi doresc desprinderea Buick si GMC din conglomeratul din Detroit, desi n-ar avea nicio sansa pe cont propriu......Nu se poate atata batjocura si, din pacate, n-am identificat inca nicio reactie vehementa a fanilor Buick din intreaga lume. Nici nu ma gandesc la alte consecinte, mai urate, care le-au rapus pe Oldsmobile si Pontiac, pe care multi nostalgici de pe Youtube le cer inviate: "GM bastards, bring them back!". Opel o fi bun pentru Europa si Extremul Orient, dar n-are ce sa caute in emisfera vestica a Globului, bagati odata in capetele alea patrate, bastarzilor......M-am saturat de voi ca de mere acre, bleah!
Ai perfecta drepate, insa cu istoria mori de foame. Daca nu te remarci in cat mai multe locuri astfel incat din State pana in China sa stie lumea cine esti si ce sti sa faci, ajungi sa te milogesti de altii sa te tina si pe tine "sub umbrela". Problema acestui GM este ca a strans la un loc mai multe marci, fiecare cu tehnologii de top pe care le-a cam folosit la comun. Apoi, cand s-a imputit treaba si GM a fost in galeata" cu banii, s-a p--at pe cele care le-au considerat inutile, gen SAAB. Sunt convins ca daca GM i-ar lasa pe cei de la SAAB in pace, cu siguranta ar gasi pe cineva care sa-i lase sa faca masini asa cum faceau odata. Poate ma crezi nebun, insa din lumea buna a industriei auto mi-ar place ca SAAB sa ajunga la PSA sau poate Gelly. Cred ca daca SAAB si Volvo s-ar apuca sa faca masini impreuna ar iesi ceva deosebit.
Dar sa revenim. Rolul lui Opel in cadrul GM in principiu este acela de a aduce bani din Europa. Oricum o dai Opel are imagine buna pe mai toate pietele din Europa si vinde bine. Personal as spune ca pe merit, pentru ca sunt multi care nu sunt la primul Opel si nu intamplator. Unul din ei este chiar tatal meu (Ascona C '84, Astra F '94, Astra G '2002 - in 2-3 ani urmeaza Astra J). Marca asta nu ofera nimic extraordinar, insa sunt niste masini care s-a demonstrat ca stau bine la fiabilitate si intretinere.