Bronco este unul dintre cele mai populare modele din portofoliul mărcii americane. După o pauză de 25 de ani, SUV-ul a revenit în lumina reflectoarelor în 2020, o nouă generație fiind lansată în vara acelui an.
Inițial, reprezentanții companiei declarau că a șasea iterație Bronco este destinată exclusiv pieței americane. Asta în ciuda faptului că, în 2019, Ford a înregistrat denumirea Bronco la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală.
Acum, producătorul american pare că s-a răzgândit. Potrivit lui Jim Farley, șeful Ford, Bronco ar avea succes pe Bătrânul Continent.
"Cu siguranță ar funcționa. Văd toate aceste exemplare Defender - absolut. Cred că ar funcționa bine acolo. Așteptăm doar ca cei de acolo (Ford Europa) să se hotărască," le-a spus Farley celor de la Auto Express.
Momentan, producția SUV-ului Bronco traversează o perioadă destul de complicată. Livrările sunt încetinite din cauza unei probleme descoperite la plafonul de tip hardtop al mașinii, astfel că sunt foarte mulți clienți care au comandat un Bronco de ultimă generație cu ceva timp în urmă și nu l-au primit nici acum.
via Auto Express
1.0 ecoboost ?
Credeam că sindromul disoluţiei autorităţii se manifestă doar în “areal” oficial-public.
Cât despre modelul în speţă…neah! ¡Viva el Rey Touareg 5.0 V10 TDI!!!
Personal, încă nu m-am confruntat cu veritabile provocări 4x4, dar am priceput şi je că nu te ajută atât tracţiunea integrală, pneurile, garda la sol şi “unghiurile” corect reglate, cât cuplul motor…
În orice caz, am depistat pe net concluzii conform cărora modelul menţionat de mine este, în general, “underrated”. Fiindcă mulţi nu realizează că VW şi-a arătat măiestria în a produce vehicule de teren (iniţial pentru uz militar) încă de la înfiinţare (prototipul Typ 62, din care s-au dezvoltat faimoasele modele de serie Typ 82 şi Typ 166).
Ford…Multă vreme cel mai vândut autovehicul de peste Ocean (F-150) a fost, totodată, un sicriu pe roţi! Testele de specialitate l-au indicat ca destul de vulnerabil la capitolul siguranţă. Cu toate acestea, americanii de rând n-au ţinut cont. Mă rog, sigur îmi veţi sugera să nu amestec mere cu pere, în sensul că Bronco propune alt statut şi că tabloul lui cu semnătură IIHS zbârnâie! Însă mă întreb ce s-ar fi întâmplat dacă autorităţile de profil n-ar fi insistat ca producătorii să respecte normele cerute, “ameninţându-i” cu verificarea de rigoare. Logic că s-ar fi mizat pe filosofia “fraierii sunt fraieri oricum”.
PS. Tendinţa indubitabilă este ca EMOL să curme atât pasiunea off-road, cât şi “obiectele muncii”. Nu de alta, dar acestea prea îndeamnă la frondă, la spirit liber, spontan, dinamic, vivace, contrar Minunatei Lumi Noi, Legiferate (a se citi: Strunite), Ajustate, Cuantificate, Imobilizate, Amuţite şi Teleghidate.
Tu ai scris asta sau ţi-a folosit cineva contul?