Esential
13.024 | de unitati a vandut AutoItalia in acest an in Romania. |
Dupa ce in luna octombrie noul Fiat Scudo a fost ales Van of the Year 2008, astazi, cu prilejul conferintei sustinute de Franco Miniero, CEO Fiat Professional, AutoItalia Group isi extinde gama de vehicule comerciale cu o noua versiune a modelului premiat: Scudo Panorama Executive.
Proiectat pentru a raspunde unor cereri specifice ale pietei de profil, Scudo Panorama Executive propune o noua abordare a conceptului de vehicul comercial axata, in primul rand, pe ideile de spatiu, confort si stil. Scudo Panorama Executive este, deopotriva, un vehicul dedicat timpului liber, calatoriilor de orice fel, dar si diverselor tipuri de afaceri ce presupun transportul de persoane la standarde cat mai ridicate, similare celor ale autoturismelor.
In acest sens, noul Scudo Panorama Executive dispune de 5 pana la 9 locuri si de o capacitate a compartimentului de bagaje de 770 de litri (cu 200 de l mai mult decat in cazul altor MPV-uri).
Scudo Panorama Executive este echipat, in exclusivitate, cu un propulsor Multijet 2.0 136 CP, apreciat in mod deosebit pentru performantele sale si pentru consumul redus de combustibil.
In Romania, Fiat Professional este in prezent numarul 1 in ierarhia vanzarilor de vehicule comerciale contiuand astfel deja o traditie a marcii, Fiat dominand aceasta piata timp de 7 ani (1997-2001 si 2003-2004) si fiind de 5 ani lider cu Doblo Cargo in segmentul 1B, cu o cota de piata record de 47%. In 2007, pana in luna octombrie, AutoItalia Group a comercializat in total 13 024 de autovehicule, cu 63,7% mai mult decat in perioada similara a anului trecut.
Din volumul total, 4537 de unitati au revenit vehiculelor comerciale Fiat (cu 91% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut), intre care 2000 de unitati Doblo Cargo si 2449 de unitati Fiat Ducato.
In acest context, cota de piata a Fiat Professional Romania a ajuns la 19,8% din total piata de import (fata de 16,8 % in 2006).
"Scudo Panorama Executive este echipat, in exclusivitate, cu un propulsor Multijet 2.0 136 CP, apreciat in mod deosebit pentru performantele sale si pentru consumul redus de combustibil." - Fiatul (GM), nu au un diesel de 2.0 si 136 cai; in schimb la Peugeot ... 2.0 HDi de 136 cai ... cu performante si consum.
A mai si castigat nu stiu ce premiu... pt ce? pt ca e o alta masina cu logo de fiat???
Pentru a tine costurile de productie jos Fiat si PSA opereaza parteneriat comun pentru vehicule comerciale.
Masinile sunt identice, dar elementele tehnice sunt puse in comun. Toate ies din aceeasi fabrica, doar logo-ul din fata e diferit si in cel putin in Romania, pretul.
E totusi ciudat sa denumesti multijet motorul HDI
Fiecare din cei 2 in reclamele lor spunca sunt diferita ca sunt mai bune unul decat altul, iar aici, tacit preting ca sunt acelasi lucru.
Ciudat...
Fiat ARE propulsor 2.0 Multijet de 136 de cai. HDi-ul de 136 de cai a fost dezvoltat pe platforma comuna de Fiat si Peugeot.
Ca desi motorul este 2.0 HDI Fiat il prezinta drept Multijet. Asta contrazice modul de prezentare a lui Fiat care spune ca sistemul lui Multijet e cel mai special din lume cu 'jdemii de injectii de ciclu pe care nu le mai are nimeni.
E ca si cum Fiat ar recunoaste ca Tehnologia Multijet e identica cu HDI si ca motoarele celor 2 companii sunt identice. Ori asta e total diferit de adevar.