Seful Fiat: "Chrysler va echilibra balanta dintre profit si pierderi in 2010"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sergio Marchionne, seful aliantei Fiat-Chrysler, a declarat intr-un interviu recent ca marca americana Chrysler isi va reveni din punct de vedere economic in decursul acestui an. Declaratia increzatoare a lui Marchionne semnifica faptul ca marca americana va reusi sa nu inregistreze o pierdere operationala in decursul acestui an in ciuda unei scaderi drastice a vanzarilor. Mai mult decat atat, Marchionne nu elimina posibilitatea inregistrarii unui profit in decursul lui 2010.
Cei de la Chrysler nu vor intra in razboiul primelor de achizitie si al reducerilor din acest an, considera Sergio Marchionne. Cu toate acestea, italianul estimeaza ca piata din Statele Unite ale Americii va cumpara circa 1.1 milioane de unitati Chrysler in 2010. Sergio Marchionne considera ca reducerile de pret din ultima perioada sunt "nesanatoase si neintelepte" pentru marcile care le ofera, iar Chrysler nu poate risca sa isi stirbeasca imaginea cu asemenea oferte in perioada urmatoare. Presedintele Aliantei Fiat-Chrysler a declarat ca lucreza sapte zile pe saptamana pentru cele doua marci si ca are 78 de subordonati directi care raspund pentru Chrysler si Fiat.
Marchionne a anuntat detalii despre noile modele ale consortiului Chrysler, cum ar fi Jeep Grand Cherokee. Astfel, productia acestui model debuteaza pe 3 mai, iar clientii vor putea comanda noul Jeep Grand Cherokee prin luna iunie sau iulie.
Modelul a debutat anul trecut la Salonul Auto de la New York si este “reprezentantul imaginii si tehnologiei Chrysler”.Via | DetroitNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)