Şeful Ferrari: "Şasiul lui McLaren MP4-12C nu este profitabil"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Într-un interviu cu redactorii revistei britanice Car, Amedeo Felisa, preşedintele Ferrari a vorbit despre concurenţa pe care un model ca McLaren MP4-12C i-o poate face actualului 458 Italia, dar şi despre planurile de viitor ale companiei. Boss-ul din Maranello s-a arătat încântat de faptul că în ultimele teste comparative ale publicaţiei britanice, 458 Italia s-a dovedit superior rivalului său MP4-12C.
Felisa s-a arătat chiar surprins de faptul că maşina sa a ieşit învingătoare într-un test al britanicilor, recunoscuţi pentru faptul că favorizează propriile modele. Felisa a subliniat, cu uşoară ironie: "numai voi britanicii sunteţi capabili să apreciaţi un anumit nivel de performanţă pentru Aston Martin".
"Şasiul lui McLaren MP4-12C nu este profitabil"
Şeful Scuderiei a declarat că decizia celor de la McLaren de a utiliza un şasiu din fibră de carbon se poate dovedi costisitoare pentru un constructor care produce într-un volum mare, cum este Ferrari. Materialul creşte costurile şi scade rata de producţie.
Felisa susţine însă că Ferrari ar putea folosi în viitor un şasiu din aluminiu, la fel de uşor şi de agil precum cel din fibră de carbon.
Acesta ar urmat să fie folosit doar pe modelele exotice sau vârf de gamă, cum este înlocuitorul lui Ferrari Enzo."Şi motoarele V12 pot emite 200g/km"
Pentru a reduce emisiile, Ferrari se bazează mai mult pe tehnologia hibridă. Cu experienţa proiectului 599 HY-KERS şi a anilor în care a experimentat sistemul KERS în Formula 1, Ferrari va propune această tehnologie în următorii ani. Ea le va permite italienilor să dezvolte în continuare motoare V12.
Felisa susţine că şi unităţile cu 12 cilindri se pot lăuda cu emisii de numai 200 de g/km. "California emite în prezent 299 de g/km. Dacă foloseşti un sistem hibrid poţi obţine o valoare cu mult mai mică decât cea a V8-ului".
"Nu vrem să avem un design unitar"
Preşedintele Căluţului Cabrat a vorbit şi despre designul viitoarelor modele. Chiar dacă unii constructori preferă să adopte un design unitar, care să caracterizeze întreaga gamă de produse, Ferrari promite că nu vom asista la un transfer de identitate.
"Ne permitem să folosim o serie de influenţe ale unor modele iconice, însă nu vrem să avem un design unitar pentru modelele noastre. Vrem ca ele să aibă propria identitate şi propriul design."Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (2)