Şeful Ferrari: "Şasiul lui McLaren MP4-12C nu este profitabil"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Într-un interviu cu redactorii revistei britanice Car, Amedeo Felisa, preşedintele Ferrari a vorbit despre concurenţa pe care un model ca McLaren MP4-12C i-o poate face actualului 458 Italia, dar şi despre planurile de viitor ale companiei. Boss-ul din Maranello s-a arătat încântat de faptul că în ultimele teste comparative ale publicaţiei britanice, 458 Italia s-a dovedit superior rivalului său MP4-12C.
Felisa s-a arătat chiar surprins de faptul că maşina sa a ieşit învingătoare într-un test al britanicilor, recunoscuţi pentru faptul că favorizează propriile modele. Felisa a subliniat, cu uşoară ironie: "numai voi britanicii sunteţi capabili să apreciaţi un anumit nivel de performanţă pentru Aston Martin".
"Şasiul lui McLaren MP4-12C nu este profitabil"
Şeful Scuderiei a declarat că decizia celor de la McLaren de a utiliza un şasiu din fibră de carbon se poate dovedi costisitoare pentru un constructor care produce într-un volum mare, cum este Ferrari. Materialul creşte costurile şi scade rata de producţie.
Felisa susţine însă că Ferrari ar putea folosi în viitor un şasiu din aluminiu, la fel de uşor şi de agil precum cel din fibră de carbon.
Acesta ar urmat să fie folosit doar pe modelele exotice sau vârf de gamă, cum este înlocuitorul lui Ferrari Enzo."Şi motoarele V12 pot emite 200g/km"
Pentru a reduce emisiile, Ferrari se bazează mai mult pe tehnologia hibridă. Cu experienţa proiectului 599 HY-KERS şi a anilor în care a experimentat sistemul KERS în Formula 1, Ferrari va propune această tehnologie în următorii ani. Ea le va permite italienilor să dezvolte în continuare motoare V12.
Felisa susţine că şi unităţile cu 12 cilindri se pot lăuda cu emisii de numai 200 de g/km. "California emite în prezent 299 de g/km. Dacă foloseşti un sistem hibrid poţi obţine o valoare cu mult mai mică decât cea a V8-ului".
"Nu vrem să avem un design unitar"
Preşedintele Căluţului Cabrat a vorbit şi despre designul viitoarelor modele. Chiar dacă unii constructori preferă să adopte un design unitar, care să caracterizeze întreaga gamă de produse, Ferrari promite că nu vom asista la un transfer de identitate.
"Ne permitem să folosim o serie de influenţe ale unor modele iconice, însă nu vrem să avem un design unitar pentru modelele noastre. Vrem ca ele să aibă propria identitate şi propriul design."Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Comentarii (2)