”Oamenii m-au întrebat dacă insistenţa mea de a nu vinde mai mult de 7.000 de unităţi pe an va dăuna mărcii Ferrari, dar eu nu cred asta. Maserati”, explică Luca di Montezemolo. În ceea ce priveşte noul Porsche 918 Spyder, Montezemolo nu îl vede ca o problemă, acesta spunând că respectă marca Porsche şi că aceasta este cea mai importantă marcă pe piaţa modelelor sport după Ferrari. ”În ultimii 20 de ani, când cineva a încercat să intre pe segmentul nostru, i-am întâmpinat cu braţele deschise”, completează şeful Ferrari.
M-au întrebat şi despre o berlină sau un SUV, iau eu i-am trimis la Între timp, Maserati a anunţat deja intrarea pe un nou segment alături de Ghibli şi intenţia de a lansa un SUV, prefigurat de conceptul Kubang. Din fericire pentru concernul Fiat, având ambele mărci în portofoliu, grupul va putea beneficia atât de pe urma clienţilor de SUV-uri şi de coupe-uri cu patru uşi, cât şi de clienţii tradiţionalişti, care doreau să adere la o marcă ale căror modele evită tendinţele globale.Via Autocar
ps. Ma mir ca au ales Porsche....Lamborghini era mai aproape.
Tare- mi-a placut asta
Te cred si eu ca isi permit luxul de a fabrica doar masini sport. Maserati la care ne trimit ei e marca aceluiasi grup si avand la fel de mult prestigiu (ma rog...) ca Porsche sau Ferrari rezulta clar ca nu mai e nevoie sa manjeasca si scuderia rosie.